Αναμνηστικό forum!!!

Αναμνηστικό forum!!!
Η Λαρού

Κανόνες συγγραφής στο forum:

1.Να διαβάζετε τα υπάρχοντα σχόλια, πριν αναρτήσετε νέα!
2.Να γράφετε τα σχόλιά σας, στην πλησιέστερη κατηγορία!
3.Να γράφετε σχόλια σχετικά με τα κατοικίδια ινδικά χοιρίδια!
4.Να μη γράφετε με κεφαλαία ή με greeklish!
5.Να γράφεται ορθογραφημένα!
6.Να είστε ευγενικοί!
7.Να μην καταχωρείτε σχόλια αγοραπωλησιών!
8.Να μην καταχωρείτε διαφημίσεις!

Πως διαβάζετε τα υπάρχοντα σχόλια:

1.Επιλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει απ' την αρχειοθήκη του forum δεξιά.
2.Το θέμα θα ανοίξει στον κενό χώρο κάτω.
3.Αν πριν τη λέξη καταχωρήσεις υπάρχει ένας αριθμός σημαίνει ότι έχουν αναρτηθεί σχόλια στο θέμα.
4.Μπορείτε να δείτε φωτογραφίες ινδικών χοιριδίων επιλέγοντας το μήνα Δεκέμβριο από τη χρονολογία 2008.

Πως καταχωρείτε τα σχόλιά σας:

1.Επιλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει απ' την αρχειοθήκη του forum δεξιά.
2.Διαβάστε τα προηγούμενα σχόλια και καταχωρείστε τα δικά σας, στον κενό χώρο κάτω από το ανάρτηση σχολίου.
3.Επιλέξτε το όνομα με το οποίο θα υπογράψετε,
απ' τη δυνατότητα υποβολή σχολίου ως.
Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να σχολιάσουν!
4.Κάντε κλικ στο κουμπί καταχώριση σχολίου.
5.Επιλέξτε τη χρονολογία 2009 αν θέλετε να καταχωρήσετε τα στοιχεία σας.

Η διαχειρίστρια:

1.Ως διαχειρίστρια του forum, έχω το δικαίωμα να διορθώσω, να μεταφέρω ή να διαγράψω σχόλιο, αν αυτό δεν συμβαδίζει με τους κανόνες συγγραφής. Οι κανόνες συγγραφής μπορούν να αλλάξουν οποιαδήποτε στιγμή.
2.Έχω το δικαίωμα να εκμεταλευτώ τα σχόλια και τις φωτογραφίες κατ' οποιονδήποτε τρόπο. Τα δικαιώματα της διαχειρίστριας μπορούν να αλλάξουν αποιαδήποτε στιγμή.
3.Τα σχόλια των χρηστών του forum,εκφράζουν τις απόψεις των ιδίων και όχι απαραίτητα τη δική μου.
4.Έχω διαβάσει αρκετά για τα ινδικά χοιρίδια, όμως δεν είμαι ούτε κτηνίατρος, ούτε εκτροφέας, ούτε άλλη ειδικός. Δεν ξέρω να απαντήσω σ' όλες τις ερωτήσεις.
5.Αν συμφωνείτε με τα παραπάνω, χρησιμοποιήστε το forum!

Iδέες, προτάσεις

Αν θέλετε να συμβάλλετε στη δημιουργία και την ενίσχυση του forum, μη διστάσετε να γράψετε τα σχόλια, τις ιδέες και τις προτάσεις σας!

74 σχόλια:

  1. Ανώνυμος20/9/08, 1:46 μ.μ.

    Καλή προσπάθεια! Συνέχισε έτσι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια προταση θα ηταν τα φτιαξεις φορουμ οπου να απαντας και αμεσως να δημοσιευεται το σχολιο που εχεις....καλο θα ηταν να μπορεις να γινεις μελος χωρις να πρεπει να εχεις λογαριασμο στο google. Ωστε να ξερεις το προφιλ του καθε μελος, να αναρτησει φωτογραφιες κτλ. Μια ιδεα μπορεις να παρεις απο το www.mycat.gr οπου ειμαι και μελος! Ναι εχω δυο γατες βιρμανιας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά θα ήταν!
    Αλλά αυτό που λες στοιχίζει,
    ενώ αυτό τουλάχιστον είναι δωρεάν!
    Αν ξέρεις κανένα αντίστοιχο δωρεάν, πρότεινέ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος31/10/08, 7:36 μ.μ.

    στην πρωτη φοτο μπαινοντας στο site γιατι εχει τοσο μεγαλα νυχια το κακομοιρουλικο το λαρουδακι γιατι δεν του τα κοβεις και παιδευεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χιχι! Της τα κόβω! Είναι παλιά η φώτο! Ήταν τραβηγμένη λίγες μέρες πριν την πάω στον κτηνίατρο! Από τότε είδα και έμαθα! Της τα κόβω με το ψαλιδάκι που έχω σε φώτο στην αρχική σελίδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεια και πάλι. Καταρχήν με λένε Δημήτρη. Ευχαριστώ για την άμεση βοήθεια, στο Forum έμαθα αρκετά πράγματα. Πήρα Ινδικό Χοιρίδιο. Ο «Γιατρός» το είπε ποντίκι, δεν ξέρω αν το είπε ειρωνικά ή αν δεν το γνώριζε. Ακόμα δεν μπορώ να πω βέβαια με σιγουριά τι ράτσα είναι και αν είναι αγόρι ή κορίτσι, αλλά μάλλον είναι το δεύτερο, τεντωμένο όταν κινείτε είναι περίπου 16-17 εκ. Παρεμπίπτοντος, η κόρη μου ξετρελάθηκε μαζί του και Ίδη τα πάνε αρκετά καλά ( είναι 6 ετών), το προσέχει πάρα πολύ δεν το πιέζει καθόλου και το ταΐζει στο στόμα. Το ονόμασε κιόλας. «Στέλλα». Από τις “WINX” ¨). Και ο γιος μου τρελάθηκε μαζί του αλλά δεν είναι ακόμα για να το πιάσει, είναι 1.5 ετών και δεν έχει ακόμα αίσθηση. Από ότι παρατηρώ, ή είναι πολύ φοβισμένο ακόμα, ή είναι πολύ τεμπέλικο. Συνέχεια το βλέπω να κάθεται κουρνιασμένο και να μην εξερευνεί, εκτός και αν το κάνει όταν είναι μόνο του. Του αρέσει να το έχεις αγκαλιά και να το χαϊδεύεις, έχει κοιμηθεί στο χέρια μου και μάλιστα όταν το κρατούσε η κόρη μου κάποια στιγμή έκανε και κάτι σαν γουργουρητό.
    Το μόνο λάθος που βλέπω να έχω κάνει ως τώρα (νομίζω) είναι το μέγεθος του κλουβιού που μάλλον είναι λίγο μικρό, σίγουρα πολύ μεγαλύτερο από αυτό που ήταν στο κατάστημα. Είναι περίπου 60Χ40. Στο μέλλον θα πάρω ένα μεγαλύτερο.
    Τέλος, θα πρότεινα να έβαζες στο forum και μια γενική ενότητα διότι δεν ήξερα που να πρωτογράψω μιας και ήταν γενικό το θέμα που ανέφερα. Προς το παρόν τα θέματα τα αντέγραψα στο θέμα Υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. που μπορώ να στείλω φωτογραφίες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεια Δημήτρη! Νόμιζα ότι ήσουν γυναίκα και σε έλεγαν Ανθή, από το anthi.. Συγνώμη! :-S
    Αν είναι μικρό ακόμα, μπορεί να μην είναι πολύ ξεκάθαρη η ράτσα του! Το δικό μου άρχικά νόμιζα ότι ήταν αβησσυνίας, αλλά τελικά είναι ημίαιμο μακρύτριχο!
    Σε περίπτωση που είναι αρσενικό, όταν πιέζεις ελαφρά το υπογάστριο(όπως στο βίντεο) πρέπει να εμφανιστεί το πέος του! Αν δεν το πιέσεις, δεν θα καταλάβεις εύκολα αν είναι θυληκό ή αρσενικό! Ακόμα οι όρχεις στα ενήλικα αρσενικά δεν φαίνονται πολύ εύκολα!
    Ο λόγος που είναι φοβισμένο, είναι επειδή βρέθηκε ξαφνικά σ'ένα καινούριο χώρο, με καινούρια πρόσωπα να ασχολούνται μ'αυτό! Θα πρέπει να το αφήσετε λίγες μέρες να συνηθίσει τους ήχους, τις οσμές του σπιτιού, τις φωνές σας! Για μία εβδομάδα περίπου καλό θα είναι να μην το ενοχλείτε παρά μόνο για να καθαρίσετε το κλουβί! Θέλει υπομονή! Αν τρομάξει πολύ μπορεί να καθίσει τελείως ακίνητο για 30 λεπτά! Να παρατηρήσεις αν κάθεται επειδή φοβάται ή επειδή σας έχει συνηθίσει!
    Όσο για τα χάδια, στα ινδικά χοιρίδια αρέσει να τα χαϊδεύουν! Όταν απολαμβάνουν τα χάδια και δεν φοβούνται, μισοκλείνουν τα μάτια, ξαπλώνουν χαλαρά και γουργουρίζουν!Αν έκανε αυτό, τότε του άρεσε και είσαι τυχερός επειδή δεν πήρες πολύ φοβιτσιάρικο σαν το δικό μου και θα το εξημερώσεις πιο εύκολα! Το δικό μου, μου πήρε μήνες να το εξημερώσω!:-(
    Κάτι πολύ σημαντικό που δεν ξέρω αν το διάβασες, είναι η ανάγκη του ινδικού χοιριδίου για βιταμίνη C! Μπορείς να την αγοράσεις από Pet Shop και να τη βάζεις στο νερό του ή να του δίνεις καλά πλυμένα και σκουπισμένα, ωμά λαχανικά που περιέχουν αυτή τη βιταμίνη, αφού τα έχεις βγάλει λίγη ώρα πριν απ' το ψυγείο! Εγώ προτιμώ τη δεύτερη λύση! Τρελένεται όταν πλησιάζει η ώρα που ξέρει ότι του τα δίνω και βοηθάει πολύ στην εξημέρωση! Προσοχή όμως: μερικά λαχανικά και φρούτα είναι δηλητιριώδη για τα ινδικά χοιρίδια!
    Έχω ενότητα, άλλες απορίες, αλλά θα φτιάξω και μία ενότητα με θέμα αρχάριοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος3/1/09, 2:29 π.μ.

    sos...οχι μαρουλι...οχι τροφη μαρουλη δεν κανει καλο..μακροπροθεσμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όντως είναι τοξική! Και γω στην αρχή της έδινα, αλλά δεν το ήξερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος10/1/09, 7:46 μ.μ.

    valantia pote 8a baleis tis pic p s estila m email ? basika 8a tis baleis ...?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν έλαβα e-mail με φωτογραφίες!
    Ξαναστείλτο και θα τις βάλω!!
    Το e-mail μου είναι στο προφίλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος10/1/09, 10:23 μ.μ.

    s estila apla 1000 peripou pics m na indika m alla dn stal8ike telika giati dn ta xorage t email na s t stilo .8a s stilo aurio i me8aurio tis pic se 5-6 diaforetika email .na dialekseis pies saresoun na tis baleis .8a s stilo pics k apo ta indika xoiridia p exo dosei i p m exoun pe8anei.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος13/1/09, 11:32 μ.μ.

    hi indikoxoiridiofiloi ! i8ela aplos na po oti to kalokairi tou 2009 bgenei mia tenia me indika xoiridia (epitelous) legete g-force k to trailer me en8ousiase to xoiridiakia einai glikes me telia grafika dite to sto youtube os G-FORCE - NEW FUNNY DISNEY Trailer - Summer 2009 - Guinea Pigs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τέλεια, αλλά τα χοιριδιάκια στην πραγματικότητα είναι πιο γλυκά απ' ότι στην ταινία! Θα προσθέσω στην αρχική σελίδα κατήγορια τρέιλερ από ταινίες με ινδικά χοιρίδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος20/1/09, 12:10 π.μ.

    kati asxeto me ta indika xoiridia apla na s t po t onoma m einai Eliana - Ελιανα dn einai psebdonimo opote dn xriazete na to grafeis sta agglika ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Για να μη δημιουργείται σύγχυση στους αναγνώστες του forum είναι καλύτερο να γράφω το όνομά σου όπως το επιλέγεις από τη δυνατότητα επιλογής ταυτότητας!
    Μπορώ να το γράφω Ελιάνα, αν το γράφεις πρώτα εσύ με ελληνικούς χαρακτήρες! Μπορείς να το κάνεις!

    Όπως και είναι καλύτερο να με λες valantia! Aυτό χρησιμοποιώ στο internet! Ο αναγνώστης μπερδεύεται όταν βλέπει άλλα ονόματα! Δεν μπορεί να ξέρει σε ποιον απευθύνεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος21/1/09, 6:47 μ.μ.

    kala sorry (p dn se eipa valantia)...dn boro na mn grafo greeklish giati 8a kano 5 ores na grapso ena keimeno . exo sini8isei .na s rotiso k kati .to valantia ne men einai to psebdonimo s alla apo p to skeftikes apo p bgenei ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος4/2/09, 10:03 μ.μ.

    geia sou valantia eimaste 2 xaderfes apo xanthi k exoume indika xoiridia ta opoia ta latreyoume.ton mpompo k thn mpoumpou!!vriskoume thn selida sou polu xrisimh.exoume kapies apories mporoume na apefthinthoume se sena?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γεια σας!! :-)
    Να χαίρεστε τα χοιριδιάκια σας!
    Χαίρομαι που σας αρέσει η προσπάθεια!

    Για οποιαδήποτε απορία, μπορείτε να επισκεφτείτε το forum!

    Κάντε κλικ στη λέξη forum στην αρχική σελίδα ή κάντε αντιγραφή-επικόλληση στη γραμμή διευθύνσεων τη διεύθυνση: www.indika-xoiridia-forum.blogspot.com

    Μπορείτε να διαβάσετε ερωτήσεις και τις απαντήσεις που έχουν δοθεί ή να δημιουργήσετε νέες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος6/2/09, 7:45 μ.μ.

    geia se olous me lene vaggeli kai prosfata apektisa mia mikri trixoti mpalitsa!tin onomasame mazi me tin kopelia moy -fouska-.proton na euxaristiso tin valantia gia auto pou exei kanei se auto to blog.polu xrisima kaime voithisan na katalavo polla pragmata.exo na po oti i mikri moy filenada an kai polu mikri ksetharepse polu grigora kai einai polu drastiria.tha steilo foto

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλωσήρθες vaggeli!
    Είναι πολύ ευχάριστο να παίρνω θετικές κριτικές!

    Να τη χαίρεσαι τη fouska σου!
    Είναι μία κούκλα!
    Πρόσθεσα τις φώτο της στο forum!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. γεια σασ!ξετρελαθηκα με τη λαρου!που θα μπορουσα να βρω και γω ινδικο χοιριδιο με τοσο μακρια μαλλακια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος18/2/09, 11:06 μ.μ.

    valantia eisai idiofiia sta indika xoiridia ...giati exeis mono ena eno boreis na prosfereis se tosa ena iperoxo spitiko ...dn ksero pragmatika pos adidras se alla 8emata alla me basi ta indika xoiridia me exeis ediposiasi...(poli glipsimo epese )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Γεια σου Βασίλη!
    Τι να σου πω; Εγώ κατά τύχη το βρήκα σε ένα pet shop! Πάντως τα μακρύτριχα θέλουν περισσότερη φροντίδα απ' τα κοντότριχα! Βρομίζονται πιο εύκολα επειδή σέρνονται τα μαλλάκια τους!


    Εliana τι έπαθες πάλι;;;
    1ον) Σε περίπτωση που δεν το έχεις διαβάσει
    έχω γράψει ότι δεν γνωρίζω τα πάντα!
    2ον) Σε περίπτωση που δεν το έχεις διαβάσει
    έχω γράψει ότι είναι λάθος που έχω ένα!
    3ον) Τι ακριβώς σ'ενόχλησε; Δεν κατάλαβα!
    4ον) Αν δεν σ' αρέσει εδώ, μπορείς να φύγεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος19/2/09, 4:42 μ.μ.

    ti enois pali ... ego s kano koplimenta k esi m ironeuese ? fadasou na se ebriza kiolas ...ego 8elo na s epibrabeuso gia tin prospa8ia s epeidi p fenete poli xrisimo to site k epeidi ksereis polla pragmata k fenete oti ta agapas para poli ...t s eipa p se enoxlise toso ? dn to elega ironika... ego na s euxaristiso i8ela

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος19/2/09, 4:44 μ.μ.

    to ksero oti einai la8os s p dn exeis alla ...sto mellon omos an se eunoousan oi katastaseis 8a borouses na pareis ki alla

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. To σχόλιο του/της Ανώνυμου/μης και της Elianas στις 19/2/09 μεταφέρθηκε στην κατηγορία Υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αχ βρε Eliana!! Με λες ιδιοφυία και περιμένεις να μην το πάρω ειρωνικά!;; Παρεξήγηση! ;-)

    Όμως κάποιος για να είναι εξπέρ σε κάτι πρέπει να γνωρίζει τα πάντα πάνω σ' αυτό και εγώ δεν γνωρίζω τα πάντα!! :-(

    Anyway, thanks!

    Και γω σ' ευχαριστώ που συμμετέχεις! Εκτιμώ πολύ τη βοήθειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος20/2/09, 8:57 μ.μ.

    dn ksero an 8imase alla poli prin ftiakseis to site eixame milisi sto tilefono k s eixa pei an 8eleis na er8o na do an einai arseniko i 8iliko i larou ... apo tote exeis ma8ei para polla pragmata gia ta indika xoiridia ...auto einai poli euxaristo giati epitelous o kosmos arxizei na niazete gia autes tis psixoules ...xaris esena k to site polis kosmos ma8enei gia ta indika xoiridia .adalasei apopseis ,briskei apadiseis stis erotiseis t k borei n sinomili me allous me 8ema ta indika xoiridia ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Το σχόλιο του/της Ανώνυμου/ης στις 24/2/2009, 12:33 διαγράφτηκε καθώς υπάρχει αντίστοιχη ερώτηση με απάντηση στο θέμα Υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Το σχόλιο του/της Ανώνυμου/ης στις 24/2/2009, 12:30 μεταφέρθηκε στην κατηγορία άλλες απορίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Τo σχόλιο του anthidisd στις 19/12/2008, 9:54 μμ και της valantiaς στις 20/12/2008, 7:04 μμ μεταφέρθηκε στο θέμα περιποίηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Το σχόλιο της Άννας στις 26/2/2009, 1:15 μεταφέρθηκε στην κατηγορία Συμπεριφορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος14/3/09, 11:58 π.μ.

    γειαααα...με λενε Ζωη!!!ειμαι 15 και θελω να σε ευχαριστησω πολυ γιατι πραγματικα εμαθα πολλα απο αυτο το site!!! ευτυχως που το βρικα!!!
    εχω και εγω ενα ινδικο χοιριδιο...τον ratty!!! τον εχω απο τον ιουνιο και τον λατρευω!!=)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος20/3/09, 7:44 μ.μ.

    Γεια!!!!!!Με λενε Νίκο(σου εχω γραψει μια απορία και στην συμβίωση)και θέλω να σου κανω μια ερώτηση.....τον ΣΟΝΙΚ μου πως μπορω να σου τον στειλω σε φωτογραφία για να τον βαλεις με τις αλλες φωτογραφιές που έχεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Σ' ευχαριστώ Ζωή! :-)

    Αν θέλετε να φαίνεται το όνομά σας, μην επιλέγετε το Ανώνυμος, αλλά το Όνομα/διεύθυνση URL.

    Μπορείς να μου στείλεις φώτο του Σονικ στο e-mail μου και θα την προσθέσω! Το e-mail μου φαίνεται στο προφίλ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος3/4/09, 1:31 μ.μ.

    Γειά σας! Είμαι η Μαρία από Ηράκλειο Κρήτης. Σκοπεύω να αγοράσω άμεσα 2 θυληκά ινδικά χοιρίδια και βρήκα την ιστοσελίδα σας από το Google, και ήθελα να σε ευχαριστήσω Valantia, για την υπέροχη δουλειά που έχεις κάνει αφού εδώ βρήκα τόσες πολλές πληροφορίες για αυτά τα τρισχαριτωμένα πλασματάκια.
    Πρέπει να κάνω κάποια εγγραφή στο φόρουμ, ή θα μπαίνω απλά σαν επισκέπτης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Γεια σου Μαρία!
    Καλωσήρθες!

    Δεν χρειάζεται εγγραφή!
    Μπορείς είτε να υπογράφεις ως Ανώνυμη, είτε ως Μαρία επιλέγοντας το Όνομα/Διεύθυνση URL!

    Υπάρχουν και κάποιες άλλες δυνατότητες υποβολής σχολίου! Π.χ. αν δημιουργήσεις Λογαριασμό Google και υπογράφεις μ' αυτόν θα μπορεί κάποιος να κάνει κλικ στο όνομά σου και να βλέπει το προφίλ σου!

    Πρωτού αποκτήσεις τα χοιριδιάκια προσπάθησε να διαβάσεις όσο πιο πολλά μπορείς γι' αυτά τα ζωάκια γιατί τα Pet Shop σπάνια δίνουν σωστές συμβουλές! Και αν έχεις μετά κάποια απορία, εδώ είμαστε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Μέρος των σχολίων της marias στις 5/4/2009, 2:13 μμ και μέρος των σχολίων της valantias στις 6/4/2009, 9:36 μμ μεταφέρθηκε στην κατηγορία Άλλες απορίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Μέρος των σχολίων της marias στις 5/4/2009, 2:13 μμ και μέρος των σχολίων της valantias στις 6/4/2009, 9:36 μμ μεταφέρθηκε στην κατηγορία Κλουβιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Σε ευχαριστώ Valantia (με το ωραίο όνομα) για την άμεση απάντησή σου!
    Ένα σου λέω: Μόλις ανακάλυψα το blog σου, το διάβασα ΟΛΟ μονομιάς! Είδα ΟΛΑ τα βιντεάκια στο youtube, και όλα τα links που παρέθεσες. Τώρα διαβάζω ένα ξένο site (GuineaPigs Cages)για να φτιάξουμε "κλουβί" με τον άντρα μου (είναι επιπλοποιός και είμαι γραφίστρια-και ποιάνουν τα χέρια μας) αφού τα κλουβιά στα PetShop εδώ στο Ηράκλειο είναι ασφυκτικά σαν φυλακή και μικρά. Έτσι, είπαμε να φτιάξουμε ένα με όλα τα κομφόρ, για να φιλοξενήσει τα δύο θυληκά τυχερούλια. Πρώτα θα φτιάξουμε το σπιτάκι τους, κι έπειτα θα τα πάρουμε.
    (να μου πεις πως ανεβάζουμε εδώ foto για να το δεις όταν θα το έχουμε φτιάξει, όπως και τα γουρουνάκια μου, όταν τα πάρω)
    Valantia, λατρεύω τα ζωάκια, κι επειδή σκυλάκι θα αργήσουμε να πάρουμε (θα μπω σε διαδικασία τεκνοποίησης με τον άντρα μου και μου λέει οτι σκύλο θα πάρουμε όταν τα παιδάκια μας θα γίνουν πάνω από 4-5 χρονών. Εγώ όμως δεν είχα ποτέ δικό μου ζωάκι, και δεν αντέχω άλλο, έτσι, συμφωνήσαμε με τον άντρα μου για τα ινδικά χοιρίδια, και τώρα ανυπομωνώ με λαχτάρα να τα αποκτήσω και να τους δώσω αγάπη και τρυφερότητα...

    5/4/2009 2:13 μμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλησπέρα!

    Μπορείς να μου στείλεις λίγες φώτο με e-mail και θα τις ανεβάσω εγώ! Περιμένω.. :-)

    Έσπασα μέρος των σχολίων σου στις ανάλογες κατηγορίες του forum! Λέω πιο πάνω!

    6/4/2009 9:36 μμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Το σχόλιο της marias στις 8/4/2009, 11:14 μμ μεταφέρθηκε στην κατηγορία Περιποίηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Το σχόλιο της marias στις 8/4/2009, 11:20 μμ μεταφέρθηκε στην κατηγορία Περιποίηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. maria θα σε παρακαλέσω να γράφεις τα σχόλιά σου στις σωστές κατηγορίες!

    Είναι πολύ χρονοβόρα η διαδικασία της μεταφοράς τους από εμένα! Λυπήσου με!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Καλησπέρα!!Χτες πήρα ένα ινδικό χοιρίδιο και μου αρέσει πάρα πολύ!Τον λένε Jerry.Είναι φανταστικός αν και είναι μωρούλι ακόμα!!Έχω ανεβάσει ένα video εδώ:
    http://www.youtube.com/watch?v=4zDsFQ8qfMs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Το σχόλιο του Ανώνυμου στις 26/4/2009 1:21 μμ μεταφέρθηκε στην κατηγορία Συμπεριφορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος30/4/09, 12:19 π.μ.

    ΘΑ ΠΑΡΩ ΙΝΔΙΚΟ ΧΟΙΡΙΔΙΟ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ Ο ΠΙΟ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!!!!!!!!!!!!!!ΦΙΛΙΑ ΝΙΚΟΛΕΤΑ!!!

    29/4/2009 5:25 μμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Γεια σου Νικολέτα!

    Μπορείς να γράφεις το όνομά σου επιλέγοντας το όνομα/διεύθυνση URL!

    Σου εύχομαι να το αποκτήσεις γρήγορα!! ;-)

    30/4/2009 12:24 πμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. poli kali prospathia! egw apektisa 7 mesa se ena xrono,apo duo genes kai twra exw 3.deite videos kai foto sto profil mou sto facebook: soulis Dmn (anoikto profil).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Γεια σε όλους!

    Η Μπέλα, το μικρό μου ινδικό χοιρίδιο, γέννησε σήμερα τα ξημερώματα και έκανε δύο πανέμορφα ζωηρά μωράκια!
    Το ανακάλυψα πριν 2 ώρες ακριβώς όταν σήκωσα καταλάθος το κουτί για να το καθαρίσω. Όλοι στην οικογένεια μου είμαστε πανευτυχείς.
    ΑΝΤΕ, ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Γεια σου Βάσω!

    Να τα χαίρεστε τα μικρούλια!!
    Θα τα κρατήσετε όμως;

    Στην κατηγορία Συμπεριφορά σου γράφω τους λόγους που δεν είναι καλή η λύση να τα δώσετε σε pet shop!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΝΙΚΟΛΕΤΑ11/6/09, 4:32 μ.μ.

    ο μπαμπασ μου μου ειχε πει οτι αν τα παρω ολα 10 στο τριτο τριμηνο θα μου παρει ινδικο χοιριδιο!!!!και τα πhρα ;-) θα μου δωσεισ οδοιγιεσ???? θα το παρω σε λιγες μερεσ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Γεια σου Νικολέτα!
    Συγχαρητήρια για τους βαθμούς!! :)

    Τα ινδικά χοιρίδια είναι κοινωνικά ζωάκια! Εγώ έχω ένα, αλλά δεν είναι το σωστό αυτό!
    Το ιδανικό θα ήταν να πάρεις δύο του ίδιου φύλου!

    Το κλουβί που θα πάρεις θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 0,7 τ.μ. με κάγκελα και με πλαστικό προστατευτικό περίβλημα ύψους 15 εκ.. Ο πάτος δεν θα πρέπει να είναι σχάρα, αλλά πλαστικός!

    ΠΡΟΣΟΧΗ! Μην εμπιστευτείς τους υπαλλήλους των pet shop! Οι περισσότεροι δεν έχουν ιδέα ποιο είναι το σωστό κλουβί γι' αυτά τα ζώα!

    Από τροφές αγόρασε σανό/χόρτο και ξηρά τροφή για ινδικά χοιρίδια! ΠΡΟΣΕΞΕ μη σου δώσουν τροφή για χάμστερ ή κουνέλια! Έχουν εντελώς διαφορετικές διατροφικές συνήθειες!

    Ακόμη, θα χρειαστεί να αγοράσεις πέτρα για τα ινδικά χοιρίδια, μπουκάλι με καλαμάκι για το νερό τους, ένα βαθύ στέρεο μπολ για την τροφή τους, πλαίσιο για το σανό αν δεν έχει το κλουβί, ροκανίδι ή cat's best universal καλύτερα για την επίστρωση του κλουβιού τους και ένα ξύλινο σπιτάκι για να κρύβονται σε περίπτωση που τρομάξουν!

    Ακόμη, τα ινδικά χοιρίδια έχουν ανάγκη τη λήψη της βιταμίνης C! Να τους δίνεις καθημερινά φρέσκα και καλά πλυμένα λαχανικά (π.χ. πιπεριά, καρότο, ντομάτα, λάχανο κτλ)!

    Διάβασε και τα θέματα στις άλλες κατηγορίες!! Είναι δύσκολο να γράψω όλα αυτά που πρέπει να ξέρεις σε ένα post! Για οποιαδήποτε άλλη απορία, ξαναγράψε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ανώνυμος13/6/09, 3:33 μ.μ.

    Γεια με λένε αλέξανδρο.

    ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΑ ΤΟ SITE ΚΑΙ ΙΔΙΚΑ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΣΤΟ YOUTUBE

    Θα ήταν καλό να γράφετε κ;αι πληροφορίες εκτος απο τα βιντεο στο κάθε θέμα. Γι' αυτό εχο και απορίες.


    Έίναι σίγουρο οτι δεν κάνει μαρούλι εμεις του δίναμε πολυ *μαρούλι.Και για τα κουνέλια δεν κανει?
    Και γιατί είναι επικύνδυνο να κολυμπάει?

    *Ο υπάληλος του pet shop μας είχε πει οτι κάνει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Κώστας Βόλος15/6/09, 6:07 μ.μ.

    Oφείλω να πω πως βοηθήθηκα πολύ απο τη σελίδα εδώ και 6 μήνες που έχω cavia

    15/6/2009 3:14 πμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Γεια σου Ανώνυμε (Αλέξανδρε)! Καλωσήρθες!

    Αν θέλεις να φαίνεται το όνομά σου μπορείς να επιλέγεις από τη δυνατότητα υποβολής σχολίου το όνομα/url και να συμπληρώνεις μόνο το όνομα!

    Κάποια στιγμή, ελπίζω να βρω το χρόνο και να το κάνω και αυτό που ζητάς! Προς το παρόν κάτω από τα βίντεο έχω μία ενότητα με χρήσιμες διευθύνσεις στο διαδίκτυο! Απ' αυτές έχω διαβάσει τα περισσότερα που ξέρω για τα ινδικά χοιρίδια! Και πάνω από τα βίντεο, έχω μια ενότητα που παραπέμπει στο forum του site! Μπορείς να διαβάσεις αρκετά θέματα! Ακόμη, μπορείς να πάρεις ένα βιβλίο για ινδικά χοιρίδια που το πουλάνε σε πολλά pet shop! Λέγεται τα πάντα για τα ινδικά χοιρίδια!

    Μην εμπιστεύεσαι τους υπαλλήλους των Pet shop! Οι περισσότεροι είναι ανίδεοι!

    Μαρούλι δεν ξέρω αν επιτρέπεται ή όχι να φάνε! Προσωπικά δεν δίνω στο δικό μου, επειδή έχω διαβάσει από πολλά site να μη δίνετε γιατί είναι τοξικό! Για τα κουνέλια δεν ξέρω τι ισχύει!

    Τα ινδικά χοιρίδια έχουν τη δυνατότητα να κολυμπήσουν, αλλά δεν τους αρέσει! Τρομάζουν! Και φυσικά μπορεί και να πνιγούν! Δεν είναι σκυλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Γεια σου Κώστα Βόλος!
    Καλωσήρθες!

    Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά λόγια!!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. To σχόλιο της sotiriagk στις 9/8/2009 3:58 μμ μεταφέρθηκε στην κατηγορία Κόστος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Το σχόλιο της Μαριλένας στις 3/8/2009 1:03 μμ μεταφέρθηκε στην κατηγορία Καθαριότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Γιατί να μην είμαι ινδικό γουρουνάκι; Όλη μέρα θα έτρωγα και θα ήμουν φουντωτός μπουλούκος... (τώρα απλά δεν είμαι φουντωτός)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. θα ηθελα να προτεινω να βρεθουμε ολοι οι φιλοι του site καπου για να γνωριστουμε απο κοντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. To σχόλιο της Μαριλενας στις 1/9/2009 8:48 πμ μεταφέρθηκε στην κατηγορία Τροφές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Γεια σου marilena!

    Η πρότασή σου είναι πολύ καλή αλλά ταυτόχρονα και πολύ δύσκολα πραγματοποιήσιμη λόγω της δομής του forum!

    Δεν υπάρχουν σταθερά μέλη που να επισκέπτονται το forum.. και αν υπάρχουν δεν έχω τα στοιχεία τους για να τους ειδοποιήσω! :(

    Έστω ότι βγάλω ανακοίνωση; Ποιος θα τη δει;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Boro na analabo ego na bre8ume . diladi an bgalis kapu anakinosi . ine poli kali idea pragmatika . k kalo ine na to kanume 1 fora to 4 mino gia na leme ta nea mas se sxesi me ta indika xoiridia , na andalazume apopsis se sxesi m tn beltiosi ton zoon ton gourounion mas .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. i8ela na doso ali mia idea , iparxi kosmos p agapai k niazete poli gia ta zoakia t stin ellada . episis kapioi apo aftus kanun anaparagogi opos ego . k kapioi aloi , ligoteroi bebea , ta sozoun apo skupidia , pet shops k kapious pu dn ta 8elun k ta afinun opou na ne . adi lipon na pigenume na agorazume apo pet shops k na boi8ame tn ekmetaleusi k kakometaxirisi tn zoon . na anaparagume ipeu8ina k sinidita ta dika mas zoakia k na ta xarizume se kosmo pu na ta agapai . etsi k 8a kanume kati kalo k 8a sabotarume ta magazia . ego 8a ksekiniso proti legodas oti 8elo na pulao ta mikra alla ine pio simadiko mias pu exume k oikonomiki krisi na sabotaro mono ta pet shops ( ta xrimata diati8ode apoklistika sto rescue m , distixos dn exo pulisi ute ena akomi , eutixos). exo lipon 2 stiromena arsenika mikris ilikias , k alla 12 morakia arsenika -8ilika kodotrixa , abisinias k malon peruvian . ola ta xarizo . dexome mono trofes tis oxbow , xorta tis oxbow, k megalo paketo ton 25 kilon prionidia gia osous 8elun na boi8isun sto rescue .osoi endiaferode na m stiloun email animals_ivan@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Γεια σου Eliana!

    θα σε παρακαλέσω να μη γράφεις με greeklish! Ειλικρινά κουράζομαι να διαβάσω τα μηνύματά σου! Και είμαι σίγουρη ότι δεν είμαι η μόνη! Υπάρχει κανόνας γι' αυτό!! Αν δεν μπορείς να γράψεις διαφορετικά, χρησιμοποίησε ένα αυτόματο σύστημα μετατροπής! Π.χ. αυτό: http://speech.ilsp.gr/greeklish/greeklishdemo.asp

    ΝΟΜΟΣ ΥΠ' ΑΡΙΘ. 3170

    (Άρθρο 2
    παράγραφος 1,β
    Ο ιδιοκτήτης ζώου συντροφιάς υποχρεούται να μεριμνά για την ευζωία και την ετήσια, τουλάχιστον, κτηνιατρική εξέταση του ζώου συντροφιάς του.)

    Πως ακριβώς φροντίζεις για την ευζωϊα του αν υποβάλεις το θηλυκό σου σε μία εγκυμοσύνη που πιθανόν να οδηγήσει στο θάνατο αυτό ή τα μικρά του;;

    (Άρθρο 2
    παράγραφος 6
    Οι κάτοχοι θηλυκών ζώων συντροφιάς οφείλουν να μην επιδιώκουν ή διευκολύνουν την αναπαραγωγή ζώων και να μεριμνούν για τη στείρωσή τους, εφόσον δεν επιθυμούν τη διατήρηση των νεογέννητων ζώων ή δεν μπορούν να τα διαθέσουν σε νέους ιδιοκτήτες.)

    Έστω ότι εσύ δεν φοβάσαι μήπως σου πεθάνει το θηλυκό ή τα μωρά του.. Είσαι διατεθειμένη να κρατήσεις τα μικρά του σε περίπτωση που δεν βρεθούν νέοι ιδιοκτήτες; Να υποθέσω πως ναι! Μπορούν όμως πιστεύεις να το κάνουν αυτό όλοι; Δεν θα έπρεπε όταν κάνεις μία τέτοια πρόταση να εξηγείς ότι σε μία γέννα το ινδικό χοιρίδιο μπορεί να γεννήσει μέχρι και 8 χοιριδιάκια;; Ότι αμέσως μετά τη γέννα -σε διάστημα 2,5 μηνών- μπορεί να ξαναέρθει σε επαφή και να γεννήσει άλλα 8;; Ότι τα νεογέννητα χοιριδιάκια θα είναι και αυτά σε θέση να ζευγαρώσουν περίπου σ' ένα μήνα;; Δεν μπορεί να αναπαραγει ο οποιοσδήποτε έτσι ασύστολα!! Πρέπει να έχει πάρα πολλές γνώσεις, χρήματα και χώρο!! Το μικρότερο κλουβί για ένα μόνο ινδικό χοιρίδιο πρέπει να είναι 45*65εκ. Για δέκα χοιριδιάκια πόσο χώρο θα χρειαστεί;; Τα ινδικά χοιρίδια δεν είναι και τα πιο φθηνά ζώα! Μία σακούλα ξηράς τροφής 1kg ζυγίζει 5€ και ένα μόνο ινδικό χοιρίδιο την τελειώνει σε λίγες μέρες! Ακόμη δεν θα έπρεπε να τους ενημερώνεις και σχετικά με το νόμο;;

    (+Άρθρο 5
    παράγραφος 1
    Η παραβίαση των ανωτέρω (άρθρο 2, παρ. 1,β & 6) επισύρει πρόστιμο 300 έως 1.500 ευρώ!!!)

    Η γνώμη μου είναι να αναπαράγουν μόνο όσοι έχουν σχετική άδεια (είναι εκτροφείς) και υπό τις σωστές προϋποθέσεις!!
    Όσοι θέλετε ινδικά χοιρίδια για κατοικίδια, να παίρνετε δύο ή και περισσότερα του ίδιου φύλου!
    Είναι επικίνδυνη η εγκυμοσύνη και η γέννα για το ζώο και τα μικρά του είναι δύσκολο να δωθούν!
    Δεν είναι πολλοί αυτοί που επιλέγουν ινδικό χοιρίδιο για κατοικίδιο στην Ελλάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ανώνυμος9/9/09, 9:24 μ.μ.

    ναι , οκ αυτα που λες . αν προτιμας να βοηθας στο εμποριο των ζωων και την εκμεταλέυση και κακομεταχειριση συνεχισε να αγοραζεις απο πετ σοπ εσυ . ο νομος που μου παραθεσες
    (Άρθρο 2
    παράγραφος 1,β
    Ο ιδιοκτήτης ζώου συντροφιάς υποχρεούται να μεριμνά για την ευζωία και την ετήσια, τουλάχιστον, κτηνιατρική εξέταση του ζώου συντροφιάς του.)
    ποιος σου ειπε οτι δεν τα μεριμνω για την ευζωια του ζωου μου ? το οτι παρα πολυ σπανια πεθαινουν δεν σημαινει οτι θα σταματησουμε να παραγουμε ινδικα χοιριδια παγκοσμιως.ειμαι απο τους καλυτερους εκτροφεις χοιριδιων . ποιος θα καθοταν καθε τρεις ωρες επι 1 εβδομαδα να ταιζει τα νεογεννητα μικρα επειδη η μαμα τους τα εγκατελειψε ? ποιος θα στειρωνε παρατημενα ινδικα χοιριδια , φροντιζε , ταιζε κτλκτλ με τα δικα του λεφτα ? ποιος καθετε να κοβει νυχια και δοντια 20 χοιριδιων που δεν εχουν σπιτι 1 φορα την εβδομαδα ? οχι πολλοι...κτηνιατρικη περιθαλψη υπαρχει και μαλιστα οχι μια φορα τον χρονο αλλα 1 φορα τον μηνα και μαλιστα απο παρα πολυ καλη κτηνιατρο . αυτα που λες ειναι παραλογα ... θα σταματησουμε να παραγουμε χοιριδιακια επειδη οι εγκυμοσυνες ειναι δυσκολες ? ισα ισα σε αντιθεση με καποιους απαραδεκτους εκτροφεις που ταλαιπωρουν τα ζωακια τους . εγω οχι μονο κανω οτι καλυτερο ωστε να μην ταλαιπωρουνται αλλα τα αφηνω να κανουν γεννα μονο ανα 4-5 μηνες μετα την γεννα . και οχι απανοτα.
    (Άρθρο 2
    παράγραφος 6
    Οι κάτοχοι θηλυκών ζώων συντροφιάς οφείλουν να μην επιδιώκουν ή διευκολύνουν την αναπαραγωγή ζώων και να μεριμνούν για τη στείρωσή τους, εφόσον δεν επιθυμούν τη διατήρηση των νεογέννητων ζώων ή δεν μπορούν να τα διαθέσουν σε νέους ιδιοκτήτες.)
    καταρχην ποιος σου ειπε οτι δεν κραταω τα μικρα ... και ποιος σου ειπε οτι δεν βρισκω να τα δωσω ? δεν ειπα να αναπαραγει οποιοσδηποτε , μην παραποιεις τα λογια μου ..ειπα υπευθυνα και συνειδητα . συμφωνω απολυτα σε ολα τα αλλα , χωρο , γνωσεις και χρηματα και ετσι πρεπει να ειναι κιολας .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ανώνυμος9/9/09, 9:46 μ.μ.

    Για ολους τους ζωοφιλους που αγοραζουν απο pet shop . http://www.petsmartcruelty.com/ να καποια pet shops που εχουν εκτρεφουν παρανομα στα υπογεια ζωακια .http://images.google.gr/images?hl=el&um=1&sa=1&q=puppy+mills και να καποια ομοφρα εκτροφεια που εκτερφουν ζωακια . βαλτα στην αρχικη Ειρηνη !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Γεια σου Eliana!

    Δεν θέλω να ενισχύσω ούτε την εκμετάλευση, ούτε την εμπορία των ζώων! Πρωτού αποκτήσω τη Λαρού έψαχνα για μήνες στο internet μήπως και κάποιος χάριζε! Κάποια στιγμή βρήκα κάποιον, αλλά με προλάβανε άλλοι! Αναγκάστηκα να αγοράσω από Pet shop! Ούτε που ρώτησα για τι τιμή του στο μαγαζί! Απλά πήγα στο ταμείο για να πληρώσω τις τροφές και μου χρέωσαν μαζί και το ζώο! Ένιωσα πολύ άσχημα! Το ιδανικό για μένα θα ήταν να μπορούσες να αποκτήσεις το ζώο δωρεάν από το pet shop! Να σου χρέωναν απλά τις τροφές! Αρκεί οι εκτροφείς του ζώου να ήταν εθελοντές με άδεια, να ζευγάρωναν όπως λες υπεύθυνα, συνειδητά και υπό τις σωστές προϋποθέσεις! Και αρκεί οι συνθήκες διαβίωσης των ζώων και η κατάστασή τους να ήταν καλή!

    Δεν λέω να σταματήσουμε την αναπαραγωγή Eliana! Λέω να γίνεται με το σωστό τρόπο!
    Εσύ είσαι ανήλικη! Μία ανήλικη δεν μπορεί να συστήνεται ως εκτροφέας! Δεν μπορεί να έχει άδεια! Σ' αυτό αντιτίθεμαι!

    Και δεν είπα ότι εσύ δεν κρατάς τα μικρά! Είπα ότι λίγοι θα το έκαναν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Θεωρείς ότι είναι όμορφα εκτροφεία αυτά που απεικονίζονται στις φωτογραφίες σ' αυτό το σύνδεσμο: http://images.google.gr/images?hl=el&um=1&sa=1&q=puppy+mills ;; Με δουλεύεις;; Εγώ βλέπω ζώα πεταμένα το ένα πάνω στο άλλο και στριμωγμένα σε μικρά κλουβιά!! Τέσπα!

    Θα σε παρακαλέσω να αναρτάς μόνο σχόλια για τα ινδικά χοιρίδια! Τα link αφορούν άλλα ζώα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ανώνυμος10/9/09, 2:05 π.μ.

    ειρωνικα το ειπα !!!Ελεος πλεον .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ανώνυμος10/9/09, 2:10 π.μ.

    δεν χρειαζομαι αδεια ...μν μου πεις παλι για τους νομους . στα αλλα συμφωνω . τα υπολοιπα θα στα πω με ε-μαιλ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα σχόλια κάποιας κατηγορίας, επιλέξτε την κατηγορία που σας ενδιαφέρει απ' την αρχειοθήκη του forum στα δεξιά. Έπειτα επιλέξτε εγγραφή σε σχόλια ανάρτησης (atom) και ακολουθήστε τις οδηγίες.