Αναμνηστικό forum!!!

Αναμνηστικό forum!!!
Η Λαρού

Κανόνες συγγραφής στο forum:

1.Να διαβάζετε τα υπάρχοντα σχόλια, πριν αναρτήσετε νέα!
2.Να γράφετε τα σχόλιά σας, στην πλησιέστερη κατηγορία!
3.Να γράφετε σχόλια σχετικά με τα κατοικίδια ινδικά χοιρίδια!
4.Να μη γράφετε με κεφαλαία ή με greeklish!
5.Να γράφεται ορθογραφημένα!
6.Να είστε ευγενικοί!
7.Να μην καταχωρείτε σχόλια αγοραπωλησιών!
8.Να μην καταχωρείτε διαφημίσεις!

Πως διαβάζετε τα υπάρχοντα σχόλια:

1.Επιλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει απ' την αρχειοθήκη του forum δεξιά.
2.Το θέμα θα ανοίξει στον κενό χώρο κάτω.
3.Αν πριν τη λέξη καταχωρήσεις υπάρχει ένας αριθμός σημαίνει ότι έχουν αναρτηθεί σχόλια στο θέμα.
4.Μπορείτε να δείτε φωτογραφίες ινδικών χοιριδίων επιλέγοντας το μήνα Δεκέμβριο από τη χρονολογία 2008.

Πως καταχωρείτε τα σχόλιά σας:

1.Επιλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει απ' την αρχειοθήκη του forum δεξιά.
2.Διαβάστε τα προηγούμενα σχόλια και καταχωρείστε τα δικά σας, στον κενό χώρο κάτω από το ανάρτηση σχολίου.
3.Επιλέξτε το όνομα με το οποίο θα υπογράψετε,
απ' τη δυνατότητα υποβολή σχολίου ως.
Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να σχολιάσουν!
4.Κάντε κλικ στο κουμπί καταχώριση σχολίου.
5.Επιλέξτε τη χρονολογία 2009 αν θέλετε να καταχωρήσετε τα στοιχεία σας.

Η διαχειρίστρια:

1.Ως διαχειρίστρια του forum, έχω το δικαίωμα να διορθώσω, να μεταφέρω ή να διαγράψω σχόλιο, αν αυτό δεν συμβαδίζει με τους κανόνες συγγραφής. Οι κανόνες συγγραφής μπορούν να αλλάξουν οποιαδήποτε στιγμή.
2.Έχω το δικαίωμα να εκμεταλευτώ τα σχόλια και τις φωτογραφίες κατ' οποιονδήποτε τρόπο. Τα δικαιώματα της διαχειρίστριας μπορούν να αλλάξουν αποιαδήποτε στιγμή.
3.Τα σχόλια των χρηστών του forum,εκφράζουν τις απόψεις των ιδίων και όχι απαραίτητα τη δική μου.
4.Έχω διαβάσει αρκετά για τα ινδικά χοιρίδια, όμως δεν είμαι ούτε κτηνίατρος, ούτε εκτροφέας, ούτε άλλη ειδικός. Δεν ξέρω να απαντήσω σ' όλες τις ερωτήσεις.
5.Αν συμφωνείτε με τα παραπάνω, χρησιμοποιήστε το forum!

Υγεία

Αν έχετε απορίες για την υγεία, γράψτε τις εδώ!

72 σχόλια:

  1. Γεια και από μένα.Μάλλον όσο μεγαλώνουμε γινόμαστε πιο ευαίσθητοι. Πέρασα από ένα Pet Shop και το είδα να με κοιτάει , σαν να είχε χαζέψει μαζί μου ή και να μου έλεγε σώσε με. Το κοίταξα για λίγα λεπτά και δεν άντεξα… Πήγα στο γραφείο μου μπήκα στο ίντερνετ και έκανα μια έρευνα 2-3 ώρες. Το επόμενο βήμα ήταν να πάω και να το πάρω από αυτές τις άθλιες συνθήκες που βρισκόταν μέσα σε μια γυάλα 20Χ20 εκατοστά. Περιττό να πω ότι με τα λίγα που διάβασα κατάλαβα ότι ήξερα για το μικρό περισσότερα από τον καταστηματάρχη, (Ο θεός και η ψυχή του αν ήταν σωστός επαγγελματίας).Τέλος πάντων, το πήρα σπίτι, του έκανα μπάνιο κατευθείαν γιατί βρομούσε στην κυριολεξία και έγινε αγνώριστο. Αφού το κράτησα λίγο το έβαλα σε ένα ευρύχωρο κλουβί που πήρα για να ηρεμίσει, (βέβαια, αυτό παρόλο που είχε σπιτάκι πήγε και κούρνιασε σε μια γωνία. Αυτό που με προβληματίζει είναι αν αύριο το πρωί βρω κτηνίατρο που να ξέρει από ινδικά χοιρίδια, και αυτό το λέω διότι βρίσκομε στον Πύργο. Πραγματικά θα εκτιμούσα ότι συμβουλές έχετε.Δεν γνωρίζω τι ράτσα είναι, τι φύλο και τι ηλικία έχει. Το μόνο που μπορώ να δώσω για βοήθεια είναι φωτογραφία. Ευχαριστώ . Το email μου είναι «anthidisd@gmail.com”

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τελικά οι φόβοι μου βγήκαν αληθινοί. Στον Πύργο υπάρχουν 3 κτηνίατροι, οι 2 μου είπαν δεν ξέρουμε και δεν μπορούμε να σε βοηθήσουμε. Ο τρίτος και καλύτερος…Που υποτίθεται ότι ήξερε….Δεν μπόρεσε να μου πει αν είναι αρσενικό η θηλυκό. Μου είπε κατόπιν ερώτησης μου ότι ίσως να θέλουν κόψιμο τα νύχια του αλλά δεν ήταν σίγουρος . Του ζήτησα μια μαλακή βούρτσα για να το χτενίζω και μου έδωσα μια συρμάτινη για σκύλους. Άσε που όταν πήγε να το σηκώσει το σακάτεψε, δεν ήξερε πώς να το πιάσει, αφού φώναζε λες και το έσφαζαν και του είπα Άσε να το πιάσω εγώ. Τελικά ξέρω πολλά παραπάνω από τους κτηνίατρους της περιοχής αλλά πιστεύω ότι οι γνώσεις που έχω από το δίκτυο είναι ανεπαρκής.. Τέλος μου λέει :πάντως το ποντικάκι δεν χρειάζεται τίποτα ούτε καν εμβόλια. (δεν ξέρω αν αληθεύει)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου anthidisd! Καλωσήρθες!
    Θα σε παρακαλέσω να κάνεις αντιγραφή επικόλληση το θέμα σου, σε μία πιο σχετική ενότητα του forum!
    Δυστυχώς οι περισσότεροι καταστηματάρχες και υπάλληλοι, αλλά και οι περισσότεροι κτηνίατροι στην Ελλάδα είναι ανίδεοι, όσον αφορά τα ινδικά χοιρίδια! Είχα παρόμοιες εμπειρίες!
    Αρχικά μπορείς να δεις την αρχική σελίδα, περιέχει πιστεύω χρήσιμες πληροφορίες!

    Μπάνιο: όταν το κάνεις μπάνιο να προσέχεις μη του βρέξεις τη μουρίτσα και τα αυτάκια! Δεν κάνει! Τα καθαρίζει όμως και μόνο του όπως θα δεις! Το εσωτερικό των αυτιών του, να το καθαρίζεις απαλά με μία στεγνή πετσέτα! Να προσέχεις τη θερμοκρασία του νερού! Να είναι ελαφρά χλιαρό! Να το κάνεις μπάνιο ή με κατάλληλο σαμπουάν για ινδικά χοιρίδια (δεν έχω βρει σε Pet shop) ή με παιδικό σαμπουάν χωρίς δάκρυα! Να το στεγνώνεις καλά με πετσέτα ή με πιστολάκι, για να μην πάθει πνευμονία! Είναι ευαίσθητα ζωάκια! Και μην το κάνεις μπάνιο συχνά! Δεν χρειάζεται!

    Κλουβί: Δεν πρέπει να έχει συρμάτινο πάτο, ώστε να μην τραυματίσει τα ποδαράκια του! Δεν έχει τόση σημασία το ύψος του κλουβιού, καθώς δεν μπορεί να πηδήξει παρά μόνο λίγα εκατοστά από το έδαφος, αλλά πρέπει να έχει μεγάλη επιφάνεια για να μπορεί να κινηθεί, να τρέξει και να παίξει! Για ένα ινδικό χοιρίδιο, το ελάχιστο σε μέγεθος κλουβί πρέπει να είναι κάτι λιγότερο από ένα τετραγωνικό μέτρο!

    Σπιτάκι: ακόμα είναι φοβισμένο! Δεν έχει εξερευνήσει το κλουβί! Μόλις ανακαλύψει το σπιτάκι, δεν θα βγαίνει από εκεί μέσα! Και δεν θα πρέπει και εσύ να το πειράζεις όσο θα κρύβεται εκεί! Πρέπει να νοιώθει ότι έχει μία ασφαλή κρυψώνα! Μόνο κατά το καθαρισμό του κλουβιού, επιτρέπεται να το βγάζεις από εκεί! Αν το σπιτάκι είναι πλαστικό και το τρώει, θα πρέπει να το αντικαταστήσεις με ξύλινο! Το ξύλο δεν πειράζει αν το φάει! Το ξύλινο όμως θα πρέπει να το ανανεώνεις συχνά, αν κάνει τα τσισάκια του πάνω σ' αυτό!

    Κτηνίατρο από Πύργο δεν ξέρω να σου συστήσω, αλλά γνωρίζω από την Αθήνα αν θες να σου πω!

    Αν έχει φτάσει περίπου τα 21-24 εκατοστά σε μάκρος, έχει ενηλικιωθεί, αν είναι σε μέγεθος όσο μία γυναικεία παλάμη σε μπουνιά, είναι ακόμη μωράκι! Αν είναι ζωηρό, είναι μικρό ακόμα! Αν δεν έχει πολλές αντοχές, τα έχει τα χρονάκια του! Εγώ ποτέ δεν έμαθα πόσο είναι το δικό μου! Το πήρα ήδη ενήλικο! Στην αρχική σελίδα έχω βίντεο με μωρά! Μπορείς να δεις και να συγκρίνεις!
    Για το φύλο έχω ξανααπαντήσει στην ενότητα φύλα του forum, πως μπορείς να το καταλάβεις, αλλά έχω και βίντεο στην αρχική σελίδα, όπως και φωτογραφίες! Για τη ράτσα, μπορείς επίσης να δεις βίντεο στην αρχική σελίδα!

    Επίσης στα pet shop, πουλάνε ένα βιβλίο για τη φροντίδα των ινδικών χοιριδίων! Στην Αθήνα τουλάχιστον το έχουν!

    Νύχια: Τα έχει άσπρα ή μαύρα; Αν τα έχει άσπρα, τα πράγματα είναι πιο εύκολα! Πρέπει να τα κόψεις πριν από το κόκκινο-ροζ σημείο που είναι η φλέβα! Διαφορετικά το νυχάκι του θα ματώσει και θα πονέσει! Μπορείς να το κόψεις ή με νυχοκόπτη, αλλά καλύτερα με το ειδικό ψαλιδάκι που πουλάνε σε pet shop! Τα νύχια θέλουν κόψιμο όταν το προεξέχει πολύ το νύχι από το κόκκινο-ροζ σημείο! Στην αρχική σελίδα έχω βίντεο με το κόψιμο των νυχιών!

    Βούρτα: μπορεί η συρμάτινη βούρτσα που σου έδωσε να κάνει! Μπορεί και όχι! Η δική μου, από τη μία πλευρά έχει μαλακές τρίχες, και απ' την άλλη είναι συρμάτινη! Αν είναι, στείλε σε φώτο και τη βούρτσα αν την αγόρασες!

    Σήκωμα: Όταν το σηκώνεις, να βάζεις το ένα χέρι σου, κάτω από την κοιλίτσα του, πίσω από τα μπροστινά του πόδια και το άλλο στο κωλαράκι του, στα πίσω του πόδια! Υπάρχουν και άλλοι τρόποι, αλλά ως αρχάρια προτίμησε αυτόν! Στην πορεία μπορείς να βρεις και άλλους, όχι πολλοί παραλλαγμένους! Όταν το μεταφέρεις ακούμπα τη πλατούλα του στο σώμα σου!

    Πήρες ποντικάκι ή ινδικό χοιρίδιο; Ο κτηνίατρος δεν ήξερε τι εξέταζε; Εγώ μιλάω για τα ινδικά χοιρίδια παραπάνω!

    Εμβόλια: τα ινδικά χοιρίδια, δεν έχουν ανάγκη από εμβόλια στην Ελλάδα! Δεν μπορεί να σε κολλήσει καμία αρρώστια, αλλά μπορείς να το κολλήσεις εσύ! Πλένε τα χέρια σου όταν το πιάνεις, ειδικά όταν είσαι κρυωμένη!

    Φωτογραφία: στείλε μου φωτο στο e-mail! Αν θέλεις μπορώ να αναρτήσω φώτο του και στο forum!

    Διάβασε τα θέματα της αρχικής σελίδας! Μπορείς να μεταβείς στην αρχική σελίδα, κάνοντας κλικ στο: Αρχική σελίδα κάτω δεξιά!

    Ελπίζω να σε βοήθησα.. Για ότι άλλο, εδώ είμαστε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μάλλον τα μαντάτα δεν είναι καλά. Από εχθές βράδυ κάνει έναν θόρυβο περίεργο και συνεχίζεται μέχρι την στιγμή που σου γράφω. Εμένα πάντος δεν μου φαίνεται φυσιολογικός. Θα έλεγα ότι μου ακούγεται σαν να έχει βρογχικά η πνευμονία. Σου στέλνω και ένα Βίντεο στο email. Ελπίζω να είμαι τυχερός μέσα στις γιορτές και να έχω έγκυρη διάγνωση.
    Χρόνια Πολλά.
    Δημήτρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τελικά δεν χρειάζονται συμβουλές μιας και πέθανε. Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τι πήγε στραβά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μόλις είχα γράψει ένα κείμενο.. αλλά δεν έχει νόημα να το στείλω..

    Δεν ήξερα όμως και να απαντήσω σ' αυτό!

    Ειλικρινά λυπάμαι!!! :-(

    Μπορεί να μην ήταν δικό σου το λάθος, αλλά απ' το Pet Shop και να ήταν ήδη άρρωστο.. Δυστυχώς δεν τα προσέχουν καθόλου!

    Τουλάχιστον έζησε όμορφα τις τελευταίες μέρες της μαζί σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος2/2/09, 3:14 μ.μ.

    Καλησπέρα,
    Θα ήθελα να κάνω μία ερώτηση σχετικά με κάτι που παρατήρησα στον ''Ben'' το ινδικό χοιρίδιο του γιού μου. Τον αγοράσαμε προ δύο εβδομάδων & επειδή ,άρκετά χρόνια πρίν παντρευτώ, είχα δικό μου ινδικό χοιρίδιο τη ''Μαλού'', έλεγξα την κατάσταση του Ben πρίν τον αγοράσω για να βεβαιωθώ οτιείναι o.k.& δεν θα έχουμε δράματα με τον μικρό. Χθές μόλις παρατήρησα ότι του λείπει ένας σεβαστός αριθμός από τρίχες ( στο μέγεθος φουντουκιού) κάτω απο το αριστερό του αυτί. Αυτό ΔΕΝ υπήρχε μέχρι & προχθές ( τον έχουμε στο κλουβί του δίπλα μας όλη μέρα & τον παρατηρούμε ). Επίσης ξύνεται παντού όλη μέρα.....Μήπως γνωρίζετε τι συμβαίνει? Αυτή τη συμπεριφορά & απώλεια τριχώματος δεν την είχα συναντήσει στα 5 χρόνια που είχα τη Μαλού.......

    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεια σου Κώστα!
    Λογικά έχει κάποιο δερματικό νόσημα!
    Μπορεί να έχει ακάρεα, ψείλους, μύκητες ή ψείρες! Ή και κάτι άλλο!
    Μπορεί να είχε ήδη προσβληθεί όταν τον πήρατε, αλλά να μην είχε ακόμα εκδηλωθεί η αρρώστια! Δεν είμαι κτηνίατρος για να μπορώ να σε βοηθήσω περισσότερο! Θα πρέπει οπωσδήποτε να επισκεφτείτε κάποιον ειδικό!

    Μπορείς να βρεις επιλέον πληροφορίες σ' αυτά τα site:
    http://www.guinealynx.info/medical.html

    http://www.hva.gr/downloads/Imerides/Kriti_12_2007/Indiko_Xoiridio.pdf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος5/2/09, 12:15 π.μ.

    Αυτες τις μερες παρατηρησα οτι το ινδικο χοιριδιο μου πανω απο το ματι του χανει τριχες και φαινεται γυμνο το ματι.Φοβαμαι οτι εχει τριχογαφο και οτι μπορει να κολλησει και στο αλλο που εχω.Δεν το εχω δει να ξυνεται.Σημερα καθεται σε μια γωνια και κοιμαται.Παντα ηταν ζωηρο και επιθετικο μπορω να πω.Δεν ξερω τι συμβαινει.Αν ειναι να πεθανει ας πεθανει αλλα μην κολλησει το αλλο και μετα εχω διπλη απωλεια και στενοχωρια.Τι λετε να ειναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Για να χάνει τρίχωμα σίγουρα κάτι έχει και αν τα έχεις στο ίδιο κλουβί με το άλλο είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα κολλήσει αν δεν έχει ήδη κολλήσει και το άλλο! :-(

    Μόνο υποθέσεις μπορώ να κάνω!
    Δεν μπορώ να βοηθήσω! Λυπάμαι!
    Μπορεί να έχει μύκητες, ακάρεα, ψείλους, ψείρες..

    Ελπίζω αυτή η σελίδα να σε βοηθήσει!
    http://www.guinealynx.info/hairloss.html

    Πρέπει όμως να τα πας σε κτηνίατρο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος7/2/09, 12:32 π.μ.

    Πηγα στο καταστημα που το πηρα και μου ειπαν πως εχει παρασιτα και μου δωσανε μια αμπουλα να βαλω πανω στο τριχωμα του.Μούφες!πανω στο ματι που εχει προβλημα και εφυγε το τριχωμα και δημιουργει σημαδια δε μου δωσανε κατι.Καλα που ειχα μια αλειφη που εβαζα στους παπαγαλους στο ραμφος για τα παρασιτα και εβαλα στο ματι του και αρχισαν να φευγουν τα νεκρα κυτταρα.Τιποτα δεν ξερουν.Ευτυχως ειναι μια χαρα.Απο αυτουσ που το αγορασα ειχε προβλημα το χοιριδιο γιατι δεν το εχω ουτε 15 μερες.Ευτυχως που ξερω πραγματα!Ζοηρεψε τωρα και ειναι μια χαρα!Νομιζα πως ειχε τριχοφαγο,αλλα μαλλον ηταν μηκυτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΣ ΣΕ ΚΤΗΝΙΑΤΡΟ!!

    Αυτός είναι ο μόνος που μπορεί να κάνει διάγνωση και θεραπεία!

    Η αλειφή που του βάζεις στο μάτι μπορεί να αποβεί ακόμη και μοιραία για το χοιριδιάκι!

    Άλλο ζώο είναι ο παπαγάλος και άλλο το ινδικό χοιρίδιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος7/2/09, 9:12 μ.μ.

    γεια σας,πριν απο 2 εβδομαδες πηρα ενα ινδικο χοιριδιακι.ειμαι απελπισμενη απο την αντιμετωπιση των κτηνιατρων της περιοχης μου(Ζωγραφου).εχω επισκεφτει δυο.το καημενο το χοιριδιακι κανει διαρροια και πισω απο τα αυτακια του στην γυμνη περιοχη εχει κατι μαυραδακια σαν κοκκους απο πιπερι.και στην κοιλιτσα του οι τρυχες μου φαινονται τραχειες και αραιες.μπορειτε να μου πειτε εναν κτηνιατρο που να ξερει απο αυτα τα ζωακια?αν δεν μπορειτε να το πειτε στο forum το email μου ειναι elifek13@hotmail.com ευχαριστω πολυ εκ των προτερων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος8/2/09, 2:35 μ.μ.

    Υπαρχει φαρμακο καταλληλο για τη διαρροια που το πουλανε σε pet shop. Μπορεις να το παρεις απο κει.Οι κτηνιατροι στην Ελλαδα ξερουν μονο για γατες σκυλους και μεγαλυτερα ζωα. Τα μαυραδακια κλπ ειναι μαλλον παρασιτα. Αλλα μπορει να ναι και βρωμια αν τα τριψεις απαλα με λιγο νερο μπορει να φυγουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος8/2/09, 5:50 μ.μ.

    kalispera..me lene litsa kai exo ena indiko xoiridio ton BOBO..einai 5 minon..sta mprostina xerakia tou,konta sta nixia,kai apo tin mesa meria,den exei trixoules se polli mikro kommati..na ton pao sto giatro h einai gusiologiko??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλωσήρθες litsa!
    Για να φαίνεται το όνομά σου μπορείς να επιλέγεις από την υποβολή σχολίου τη δυνατότητα Όνομα/διεύθυνση URL!

    Αν εννοείς τις πατούσες του, είναι φυσιολογικό να μην έχουν τριχούλες!

    Τα μόνα σημεία που επιτρέπεται να μην έχουν τριχούλες είναι τα αυτάκια τους, μία μικρή περιοχή πίσω από τα αυτάκια τους και οι πατούσες τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος8/2/09, 8:37 μ.μ.

    oxi den ennow tis patouses....sta xerakia tou apo tin eswteriki pleyra pligo prin tin patousa....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος10/2/09, 5:30 μ.μ.

    help help help ειμαι η χριστινα που ρωτησα παραπανω αν τα ινδικα χοιριδια εχουν περιοδο αλλα δεν ειχα βαλει ονομα γιατι δυστυχως δεν τα καταφερνω πολυ καλα με τους υπολογιστες οποτε αν μπορειτε να μου πειτε πως να βαλω για να μη βγαινω ως ανωνυμη θα με βοηθουσατε πολυ... καλως σας βρηκα...επισης εχω ενα προβλημα ακομα η μικρη μου bella δεν κουναει το πισω δεξια ποδι της και εξω οταν την εχω το εχει πισω να κρεμεται σαν παραλυτο το καλυτερο ειναι να τη παω σε γιατρο ετσι δεν ειναι? αν τη πονουσε θα εβγαζε καποιον ηχο ή τουλαχιστον δεν θα παραπονιοταν με καποιο τροπο? την εχω μια βδομαδα και απο τη δευτερη μερα παρατηρησα οτι δεν πολυ κουνιεται αν και σιγα σιγα κουνιοταν παραπανω αλλα αρχικα υπεθεσα οτι επειδη ειναι μικρη ακομα δεν εχει μαθει να περπαταει,σαν τα μωρα που αρχικα μπουσουλανε! μετα παρατηρησα το ποδι της.. απο οτι καταλαβατε ειμαι τελειως ασχετη... ειλικρινα οτι θα μπορουσατε να μου πειτε ειδικα ως προς τη συμπεριφορα των ινδικων χοιριδιων για να μπορω να ξεχωριζω κι εγω μερικα πραγματα θα το εκτιμουσα παρα πολυ.. σας ευχαριστω πολυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλωσήρθες Χριστίνα!
    Μπορείς από τη δυνατότητα υποβολής σχολίου ως είτε να επιλέξεις Όνομα/Διεύθυνση URL και να συμπληρώσεις μόνο το όνομα είτε να επιλέξεις να δημιουρήσεις κάποιο προφίλ π.χ. google και να ακολουθήσεις τις οδηγίες!

    Δυστυχώς θα πρέπει να την πας σε κτηνίατρο!!! :-(

    Αν πονάει δεν θα το δείξει καθώς τα ινδικά χοιρίδια είναι ζώο θηράματα και προσπαθούν να κρύβουν την όποια αδυναμία, αρρώστια ή πόνο!

    Μπορεί να τραυμάτισε το ποδαράκι του σε κλουβί με πάτο-σχάρα! Σε τι κλουβί το είχαν στο pet shop; Τα ινδικά χοιρίδια πρέπει να έχουν μία επίπεδη επιφάνεια για πάτο στο κλουβί τους διαφορετικά είναι πολύ πιθανόν να χτυπήσουν!

    Δεν λες πόσο μηνών είναι, αλλά τα μωρά ινδικά χοιρίδια όντως δεν μπορούν να περπατήσουν πάρα πολύ καλά επειδή έχουν πολύ στρογγυλές πατουσίτσες!

    Διάβασε όλα τα θέματα που έχουν δημιουργηθεί στο forum και επισκέψου την αρχική σελίδα! Θα βρεις αρκετό υλικό πιστεύω! Για οποιαδήποτε άλλη απορία γράψε και αν ξέρουμε θα σου απαντήσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος10/2/09, 7:45 μ.μ.

    γεια σου βαλαντια!ειμαι η φαιη.σου ειχα ξαναγραψει για να μου πεις αν ηξερες κανεναν κτηνιατρο.δεν σου ειχα πει το ονομα μου πανω στο αγχος μου.συγνωμη...ο μπομπο μου εκανε διαρροια και ειχε μια μαυρη ατρυχη περιοχη.πεθανε το καημενο σημερα το πρωι κανωντας διαρκως διαρροια.ειμαι αποφασισμενη να παω στο pet shop και να φερθω παρα πολυ ασχημα για το πως τους συμπεριφερονται και τα παρασιτα που εχουν.γι' αυτο πρεπει να τα παιρνουμε απο ιδιωτη ε?επιτρεπεται 1,5 μηνων ψυχουλα να πεθανει?δεν προλαβα να το παω στους κτηνιατρους που μου ειπες.εχοντας ηδη παει σε 2.οταν μαζευα το κλουβι πανικοβληθηκα.κατι εντομα πηδουσαν απο δω και απο κει.αμα ειχε ψιλλους η αλλα παρασιτα,λες να κολλησαμε?γιατι εχω και μια αδερφη μικροτερη και φοβαμαι.παντως πηραμε φαρμακο για ψειρες.και λες να κολησουμε απο τις παρανυχιδες που κοβουμε.συγνωμη που ρωταω τετοια πραγματα.ειμαι πολυ στενοχωρημενη.αλλα πραγματικα με τη δουλεια που εχεις κανει σε εκτιμω και σε εμπιστευομαι παραπανω απο κτηνιατρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γεια σου Φαίη!
    Μπορείς να επιλέγεις να φαίνεται το όνομά σου από την υποβολή σχολίου ως Όνομα/Διεύθυνση URL!

    Λυπάμαι πολύ για τον μπόμπο! :-(
    Δυστυχώς στα περισσότερα pet shop δεν προσέχουν τα ζωάκια όπως θα έπρεπε! Το καλύτερο είναι να παίρνουμε ζωάκια που χαρίζονται! Δεν πληρώνεις μία ψυχούλα και είναι πιθανότερο ο ιδιοκτήτης τους να τα είχε προσέξει καλύτερα!

    Οι άνθρωποι δεν μπορούν να κολλήσουν παράσιτα ινδικών χοιριδίων! Μην ανυσηχείς!!

    Σ'ευχαριστώ για τα καλά λόγια, αλλά και γω δεν ξέρω πόλλα! Μακάρι να γνώριζα περισσότερα και να βοηθούσα και περισσότερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος11/2/09, 7:34 μ.μ.

    ευχαριστω πολυ για την καθοδηγηση.. ειναι 2 μηνων η μικρη και τελικα το ποδι της εχει καταγμα, την πηγαμε στον κτηνιατρο και της εβγαλε και ακτινογραφιες αλλα δεν μπορει να της βαλει κατι μας ειπε, πρεπει να το αφησουμε να δεσει απο μονο του χωρις να τη πειραζουμε και να τη κουναμε εμεις καθολου..οσο για το pet shop δεν ξερω που τη ειχαν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Το καημενούλι.. περαστικά του!!

    Αν ο/η κτηνίατρος που επισκέφτηκες είδες ότι γνωρίζει από ινδικά χοιρίδια μπορείς να προσθέσεις τα στοιχεία του, αν δεν υπάρχουν, στην κατηγορία κτηνίατροι!

    Δυστυχώς ελάχιστοι κτηνίατροι στην Ελλάδα έχουν γνώσεις γι' αυτά τα ζωάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος13/2/09, 11:39 μ.μ.

    Αγορασα ενα θηλυκο ινδικο χοιριδιο, δεν το εχω ουτε ενα μηνα.Εβλεπα τη μουρη του λιγες μερες αφοτου το πηρα και ελεγα οτι ειναι στριμενο,γιατι ειχε κατι στο ματι που το κανε να φαινεται αγριο.Μ ε τον καιρο αρχισε να μαδαει πανω απο το ματι και εχασε το τριχωμα του.Αμεσως καταλαβα οτι προκειται για παρασιτα.Πηγα στο καταστημα που το πηρα και μου δωσανε μια πανακριβη αμπουλα μονο μιας χρησης να τη βαλλω στο τριχωμα του.Εγω εβαλα αλλα αποτελεσμα δεν ειδα.Το τριχωμα πανω απο το ματι εφυγε και ειναι γυμνο,τωρα εχει αιματα ξεραμμενα,το βαζα και αλοιφη που ειχα για παρασιτα κλπ.Δεν βγαζει τριχες,αλλα ουτε βλεπω καποια βελτιωση.Ειναι ομως ζωηροτατη,τρωει τα παντα κλπ ειναι υπερκινητικη και παιζει με την αλλη που εχω,φοβηθηκα μην κολλησει και η αλλη αλλα ευτυχως δεν επαθε κατι.Τριχωμα σε ποσο καιρο θα βγαλει?Τα παρασιτα πιστευω να φυγανε.Αν την κανω μπανιο θα της κανει καλο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Οι υπάλληλοι των pet shop δεν είναι κτηνίατροι! Μπορεί να μη σου έχουν δώσει την κατάλληλη θεραπευτική αγωγή! Πρέπει να επισκεφτείς κτηνίατρο που να γνωρίζει από ινδικά χοιρίδια ώστε να σε συμβουλεύσει σχετικά!

    Αν έχεις τα ινδικά χοιρίδια στο ίδιο κλουβί είναι πολύ πιθανόν να έχει κολλήσει και το άλλο και να μην έχει εμφανίσει ακόμα συμπτώματα!

    Το μπάνιο δεν βοηθάει ώστε να απομακρυνθούν τα παράσιτα!

    Περαστικούλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Litsa έψαξα στο internet και βρήκα μία σελίδα που λέει ότι είναι φυσιολογικό κάποιες φορές να μην έχουν τρίχες στους αστραγάλους!

    http://www.freewebs.com/aaguineapigs/Health.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος19/2/09, 7:55 μ.μ.

    γεια σασ!θελω να σασ ρωτησω κατι σημαντικο.θελω να αποκτησω ενα ινδικο χοιριδιο αλλα επειδη εχω και ενα παιδι (πηγαινει δημοτικο)θα πρεπει να ανυσηχω για αρρωστιεσ΄?υπαρχουν εμβολια?πρεπει να το παω σε κτηνιατρο το ζωακι μολισ το αγορασω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος19/2/09, 7:56 μ.μ.

    dn iparxoun arrosties p na metadidode apo indiko xoiridio se an8ropo .oute embolia iparxoun . kalo 8a itan na breis kapion p na xarizei i na poulai indika xoiridia apo to internet oste na mn enisxiis tin kakometaxeirisi ton zoon apo pet shop . episeis tis pio polles fores einai arrosta fobismena k se a8lia katastasi . poli liga pet shops ta exoun se kali katastasi .kalo 8a itan na to pas gia ena check up ston ktiniatro (proeretika) . prin t agoraseis ma8e gia tis anages tou k ta 8elo t ... kalo 8a itan na pareis dio t idiou filou giati einai kinonika zoa . protino na agoraseis ena biblio p legete ta pada gia ta indika xoiridia lei ta pada k 8a se boi8isi poli .to protino se ka8e gonea indikon xoiridion ...mn biasteis na apofasisis an to indiko xoiridio s ''kanei'' . k na sizitisis me to paidi s an pragmatika epi8imite na parete ena i dio . borei stin arxi na en8ousiasti (to paidaki s ) k meta na to bare8i k na kataliksi se ena mikro k bromiko kloubaki parapetameno ...ka8e zoaki einai eu8ini oso mikro k na einai einai mia psixoula parapano

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος20/2/09, 6:17 μ.μ.

    Μία απο τις θυληκές μου (παραδόξως όχι αυτή που έχει γεννήσει στο παρελθόν) κάνει πάρα πολλά ούρα και πολλά μικρά κακάκια. Κατα τ'αλλα είναι μια χαρά...τρώει, τρέχει , χοροπηδάει... και πίνει και πολύ νερό (τουλάχιστον).
    Μία απο αυτές τις μέρες θα την πάω στον κτηνίατρο και κακώς δεν το έχω κάνει αλλά το γράφω εδώ μήπως έχει κανείς καμιά ιδέα. Μόλις την πάω θα σας πώ και τί μου είπε.
    Thanx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ένας κτηνίατρος μου είχε πει να ανησυχήσω αν δω τη Λαρού να κάνει πολλά τσισάκια και να πίνει πολύ νερό!! Είχε πει ότι αυτό είναι σύμπτωμα καρκίνου για τα ινδικά χοιρίδια!! :-( Σου εύχομαι να μην είναι αυτό και να είναι κάτι περαστικό!

    Η Λαρού πάλι πίνει πολύ νεράκι (κατεβάζει ένα μπουκάλι 250 ml) όταν έχει πολύ ζέστη, ενώ όταν έχει κρύο πίνει μόνο δυο-τρία δαχτυλάκια! Τα έχεις κοντά σε καλοριφέρ; Αν ναι, δεν κάνει!

    Περιμένω νέα κι ευχόμαι να είναι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος25/2/09, 12:03 π.μ.

    Το ινδικό χοιρίδιό μου έχει κάτι άσπρα έντομα που μάλλον είναι ψείρες.Ξέρετε κάποιον τρόπο ή κάποιο ειδικό σαμπουάν για να τις ξεφορτοθώ;Please απαντήστε μου τις έχει εδώ και πολύ καιρό.

    22/2/2009 5:02 μμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος25/2/09, 12:04 π.μ.

    na to pas se kapion ktiniatro p kserei apo indika xoiridia ... borei na einai ksirodermia .dn nomizo oti i psires sta indika xoiridia k genika sta zoa einai aspres .iparxoun farmaka alla kalitera na simbouleutis ktiniatro mipos einai kati aplo .an einai psires i psiloi protino frontline i hamstercine (nomizo etsi grafete dn eimai sigouri kapos etsi pados )

    23/2/2009 2:42 μμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος25/2/09, 12:04 π.μ.

    Το έχω πάει σε γιατρό αλλά κανένας δεν ξέρει για τα ινδικά χοιρίδια.Μάλλον θα δοκιμάσω αυτά τα φάρμακα που είπες.

    23/2/2009 4:53 μμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Οι ψείρες στα ινδικά χοιρίδια είναι άσπρες και τα αυγά τους μπορεί να είναι είτε άσπρα είτε μαύρα!

    Πρέπει να το πας σε κάποιον κατάλληλο κτηνίατρο, ώστε να σου δώσει μία σωστή φαρμακευτική αγωγή! Μην πειραματίζεσαι μόνος/η σου!

    θεραπεία για ψείρες: ιβερμεκτίνη (0.3-0.5mg/kg * 10 ημ, po, sc) σύμφωνα με τον Πέτρο Υψηλάντη, επίκουρο καθηγητή Ιατρικής.
    http://www.hva.gr/downloads/Imerides/Kriti_12_2007/Indiko_Xoiridio.pdf

    http://www.guinealynx.info/lice.html

    Τις σελίδες δεν τις παραθέτω για να πράξεις μόνος/η, αλλά για να έχεις κάποιες γνώσεις και να μπορείς να καταλάβεις αν ο κτηνίατρος γνωρίζει από ινδικά χοιρίδια ή όχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος26/2/09, 6:26 μ.μ.

    na kitakseis stous ktiniatrous se auto to site . mn dokimaseis kati mono s pano t. t einai piramatozoo . ti enois 8a dokimaso ? san na les eimai arrostos k na s lei kapios bale betadin borei na exeis kamia pligi . dn eimai sigouri ti exei alla otan exoun psilous ta zoakia xrisimopoioun kirios auta ta farmaka . dn ksero ti exei to diko s . ego milisa se periptosi p exei psilous .ego protino i tin eua gioka i ton papadimitriou i gia nea eri8rea tin kliniki mikron zoon .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος28/2/09, 1:39 π.μ.

    Ειχα γράψει πρίν απο τρείς εβδομάδες.
    Τότε, είχαμε πάρει τον Μπένυ το αρσενικό μας ινδικό χοιρίδιο, από ένα pet shop.
    Εδώ και πέντε μέρες περίπου, ο Μπένυ έχει εμφανίσει μία παραμόρφωση στο άνω χείλος, κάτω απο το ρουθουνάκι του.
    Το άνω χείλος έχει καταστραφεί, αλλοιωθεί, παραμορφωθεί, στη θέση του υπάρχει μία πληγή χωρίς αίμα.
    Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να φαίνονται τα πάνω μπροστινά του δόντια, διότι άνω χείλος δέν υπάρχει.
    Ο Μπένυ παρόλα αυτά, δέν έχει χάσει καθόλου την όρεξή του, συνεχώς τρώει, λάχανο που του αρέσει πολύ, πορτοκάλι που επίσης του αρέσει πολύ, χόρτο, μπανάνα, καρότο, μπρόκολο, σέλινο, μαιδανό, μήλο όχι κάθε μέρα, μαύρο πολύσπορο ψωμί, κουνουπίδι όχι κάθε μέρα, ένα αμύγδαλο και μισό καρύδι όχι κάθε μέρα.
    Παρόλο που τρώει πολύ, δέν έχει παχύνει καθόλου εδώ και τρείς εβδομάδες που τον έχουμε. Παραμένει αρκετά αδύνατος, όπως ήτανε όταν τον πήραμε.
    Τρώει πολλά κακά του και η μυτούλα του βουλώνει από τα κακάκια με αποτέλεσμα να μην μπορεί να αναπνεύσει καλά απο τη μυτούλα. Του καθαρίζω τη μυτούλα απο τα κακάκια με ένα βαμβάκι που το βρέχω πρίν σε χλιαρό νερό, οπότε ξεβουλώνει αρκετά και αναπνέει καλύτερα.
    Επίσης στην πληγή του στο χείλος, εδώ και δύο μέρες του βάζω με ένα βαμβάκι λίγο ιώδιο, μία φορά την ημέρα.
    Δεν του έχω δώσει καθόλου βιταμίνη C, γιατί τρώει πολύ πορτοκάλι (ένα μικρό καθημερινά), μπρόκολο, και τα άλλα που ανέφερα πιο πάνω, κάθε μέρα.
    Εν πάση περιπτώσει, ανησυχώ πάρα πολύ και είμαι πολύ στεναχωρημένη, για το Μπένυ με την κατάσταση της υγείας του και για τα παιδιά που τον αγαπάνε και τον βλέπουνε έτσι και στεναχωριούνται.
    Τη Δευτέρα θα τον πάω στον κτηνίατρο.
    Ελπίζω και εύχομαι να είναι καλά μέχρι τότε.
    Ευχαριστώ που με ''ακούσατε''.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Γεια!

    Λυπάμαι!! Εύχομαι να γίνει γρήγορα καλά!
    Πρέπει να τον πας όμως το συντομότερο δυνατό σε κτηνίατρο!! Όταν τον πας, πες μας τα νέα για να μάθουμε κι εμείς!

    Αυτό είναι το μόνο που κατάφερα να βρω και δεν ξέρω αν έχει και αυτό:
    http://www.guinealynx.info/cheilitis.html

    Ξηρά τροφή και χόρτο του δίνεις;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος28/2/09, 8:27 μ.μ.

    Χόρτο υπάρχει πάντοτε στην ειδική θήκη του κλουβιού και μπορώ να πώ ότι του αρέσει. Του έχουμε βάλει και μέσα σε ένα κύλινδρο εκτός κλουβιού για να τρώει και να παίζει, τις ώρες που βρίσκεται έξω απο το κλουβί.
    Βέβαια προτιμά το ψωμί, τα φρέσκα φρούτα και τα λαχανικά απο το χόρτο.

    Την ξηρά τροφή δεν την τρώει συχνά. Πιστεύω πώς δεν του αρέσει η συγκεκριμένη και θα του την αλλάξω.

    Επίσης, κάτι που ξέχασα χθές να αναφέρω είναι πως δεν του έχω πάρει ακόμη πέτρα για να ξύνει τα δόντια του.
    Ανταυτού, του βάζω ψωμί ολικής πολύσπορο ξερό. Τρελαίνεται γι' αυτό! Δέν αφήνει καθόλου.
    Στην αρχή, όταν είχα δει τα χειλάκια του, η πρώτη σκέψη που πέρασε από το μυαλό μου ήτανε μήπως γρατσουνίστηκε από τό ψωμί. Όμως μάλλον, για να μην πώ σίγουρα, δεν είναι αυτή η αιτία.

    Πάντως σήμερα φαίνεται πολύ καλύτερα. Το χείλος έχει κάνει ένα κουκούδι (ξηρό δέρμα) και είναι έτοιμο να πέσει, έχει ξεκολήσει το μεγαλύτερο μέρος.
    Για να σας δώσω να καταλάβετε, όπως όταν κάνουμε ανεμοβλογιά και μετά τα σπυράκια ξεραίνονται, φεύγουν και στα σημεία όπου υπήρχαν, εμφανίζεται νέα επιφάνεια στο δέρμα μας.

    Νοιώθω κάπως καλύτερα σήμερα που βλέπω το Μπένυ πιό ευδιάθετο ( τρέχει χαρούμενος με ιλιγγιώδη ταχύτητα επάνω στο χαλί, και πολλά άλλα) και την πληγή σαν να υποχωρεί.
    Βέβαια η ανησυχία παραμένει μέχρις ότου μάθω τί έχει το ζώο.
    Θα σας ενημερώσω τη Δευτέρα.

    Έχω μπεί στο site που μου συστήνεις.
    Κάποια κοινά βλέπω, αλλά δεν είμαι κτηνίατρος.
    Πάντως θα το συστήσω στον κτηνίατρό μου, που είναι παιδικός φίλος, καλός άνθρωπος και καλός επιστήμονας. Θέλω να πιστεύω πως δεν θα παρεξηγηθεί.
    Ζώ στην επαρχία, γι' αυτό δεν σας συστήνω τον κτηνίατρο.

    Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος11/3/09, 3:46 μ.μ.

    Βαλαντια τι βιταμινη C δινεις στη Λαρου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανώνυμος16/3/09, 10:09 π.μ.

    Καλημέρα.
    Έχουμε εδώ και ένα χρόνο τον
    Quinci. Αρσενικό ινδικό χοιρίδιο.
    Τις τελευταίες μέρες (2) ξαφνικά
    εμφανίστηκε ένα πρύξιμο στα γεννητικά του όργανα, αρκετά μεγάλο. Το είχε πάθει ξανά παλαιότερα αλλα ήταν μικρότερο
    και του είχε περάσει.
    Aν γνωρίζει κάποιος κάτι θα ηταν super.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος22/3/09, 5:18 μ.μ.

    Καλημερα...θέλω αν μπορεις να μου απαντήσεις valantia στην παρακάτω ερώτηση.Τα ινδικά χοιριδια πρεπει όπως και τα κουνέλια να προστατεύονται από τα κουνουπια?Αν γνωρίζει και οποιοσδήποτε κατι παρακαλώ ας το γράψει...Ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Το σχόλιο της χριστινας στις 10/3/09, 12:44 μεταφέρθηκε στην κατηγορία ζευγάρωμα.

    Άννα δεν προσθέτω βιταμίνη C στο νερό της Λαρού, της τη δίνω από λαχανικά και φρούτα που την περιέχουν. Θεωρώ προτιμότερο το φυσικό τρόπο λήψης της.

    george καλωσήρθες! Θα πρέπει να τον πας σε κτηνίατρο!!! Μπορεί να έχει όγκο, πέτρα στην ουροδόχο κύστη.. κ.ά. δεν ξέρω! Δες και αυτά:
    http://www.guinealynx.info/stones.html(πέτρα στην ουροδόχο κύστη)
    http://www.guinealynx.info/lumps.html(εξογκώματα)

    Ανώνυμε/η δεν ξέρω να σου απαντήσω σ' αυτό. :-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος26/3/09, 2:55 μ.μ.

    Ευχαριστώ. Ναι θα τον πάω, αν και
    είναι εμφανώς καλύτερα, οπώς και
    η συμπεριφορά του, παραμένη νορμάλ.
    Συνχαρητήρια και για το site.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Γεια σας με λένε Αθηνά και θα αποκτήσω ένα ινδικό χοιρίδιο αλλά θέλω πρώτα να μάθω κάποια πράγματα ώστε όταν το αγοράσω από το pet shop να ξέρω ότι δεν έχει κολλήσει κάτι. Υπάρχει κάτι που πρέπει να προσέξω όταν το αγοράσω; Δεν θέλω να έχει κολλήσει ψήλους, ψείρες ή ότιδήποτε άλλο απο το μαγαζί. Ασχετο αλλά η μαμά μου με ρωτάει συνέχεια το ίδιο πράγμα κάθε μέρα : μήπως έχει μικρόβια/ίωση και με κολλήσει; Τι να της απαντήσω; Υπάρχει περίπτωση αν έχει ψείρες- ψήλους ή τρηχοφάγο- νομίζω ότι κάπως έτσι λεγεται -να με κολλήσει και εμένα ; Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Σήμερα, απ' ότι ξέρω από απάντηση κτηνιάτρου, δε μπορεί ο άνθρωπος να κολλήσει κάτι από τα ινδικά χοιρίδια!

    Αν του λείπει τρίχωμα από σημεία του σώματός του, είναι πολύ πιθανό να έχει κολλήσει κάτι απ' αυτά που λες παραπάνω! Ακόμη, θα ξύνεται και θα δαγκώνεται!

    Ένα υγιή και νεό ινδικό χοιρίδιο είναι στρογγυλωπό! Δεν έχει δάκρυα στα μάτια και έχει τα μάτια του ανοιχτά και λαμπερά, εκτός και αν κοιμάται!
    Δεν έχει μυξούλες και πρόβλημα στην αναπνοή! Δεν τρέχει σάλιο από το στοματάκι του!
    Έχει καθαρό τρίχωμα!
    Περπατάει και τρέχει με ευκολία! Είναιζωηρό!

    Αυτά αναφέρονται και στο βιβλίο που σου πρότεινα! Είναι πολύ χρήσιμο αν ενδιαφέρεσαι να αποκτήσεις τέτοιο ζωάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Eυχαριστώ για τις πληροφορίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ο κτηνίατρος που παραθέτω στο θέμα "κτηνίατροι" μου είπε, οτι υπάρχουν εμβόλια για Ινδικά χοιρίδια, αλλά μόνο στο εξωτερικό και είναι πανάκριβα (προστασία από κύστες, καρκίνους, δερματόφυτα κλπ). Επίσης, μου είπε οτι η στείρωση είναι η καλύτερη προστασία για να γλιτώσουν τους καρκίνους (η συνηθέστερη αιτία που πεθαίνουν περίπου στα 4 χρόνια ζωής τους), αλλά δυστηχώς, επειδή είναι πολύ ευαίσθητα ζωάκια, δεν αντέχουν την αναισθησία και πεθαίνουν. Μου είπε περιστατικό όταν σπούδαζε στο πανεπιστήμιο που είχαν βάλει την πιό ισχυρή δόση αναισθητικού σε χοιρίδιο, και δεν είχε καν ζαλιστεί! Δεν το έποιασε καθόλου! Μου είπε οτι ο οργανισμός τους είναι κατά 98% όμοιος με τον ανθρώπινο, οπότε τώρα πιά, χρησιμοποιούνται χοιρίδια για πειραματόζωα λόγω συμβατότητας, έναντι των χάμστερ που χρησιμοποιούνταν παλιά. Τα καημένα τα ζωάκια τι τραβάνε...
    Τέλος, να προσέχουμε κατά την αγορά τους, να μην τους λείπουν τρίχες (κενά μπαλώματα γυμνού δέρματος) γιατί είναι ένδειξη μύκητων και δεν θεραπεύονται εύκολα, αφού δύσκολα ανταποκρίνονται στη φαρμακευτική αγωγή.
    Και κάτι πολύ σημαντικό που μου είπε, είναι οτι δεν αντέχουν τη ζέστη και πεθαίνουν. Δεν πρέπει με τίποτα να βρίσκονται σε χώρο με θερμοκρασία άνω των 34-35'C. Βοηθάει ένα μπουκαλάκι με πολύ παγωμένο νερό -τυλιγμένο σε πετσέτα για να μην κρυώσουν αν κάτσουν πολύ ώρα δίπλα του- αλλά το καλύτερο είναι σε σκιερό μέρος με air-contition, αλλά όχι με το ρεύμα κατευθείαν πάνω τους, ούτε να έχει παγωμένη ατμόσφαιρα. Ο γενικός κανόνας είναι: Κρυώνουμε εμείς; Κρυώνουν κι αυτά. Ζεστενόμαστε εμείς; Ζεσταίνονται κι αυτά. Ας τα λάβουμε υπόψην μας για να περάσουν καλά μαζί μας, αυτές οι τρυφερές ψυχούλες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. καλησπέρα valantia είμαι η Λίτσα με τον μπόμπο και την λουλου!Τελικά η μικρή εχει καλυτερεύσει κατά πολύ.Βρίκαμε ένα κτηνίατρο που πραγματικά αγαπάει τα ζώα και κάνει πολτ καλά την δουλειά του.Μας έδωσε μια συμβουλή και θα θελα να σου την πώ.ίσως φανεί χρήσιμη σε όσους ενημερώνονται απο εδώ.αν για οποιοδήποτε λόγο δίνουμε βιταμίνη c με σταγόνες καλό θα ΄γταν να αφήνουμε το νερό μια μέρα πρίν σε ένα ποτήρι και την επόμενη να το βάζουμε στην ποτήστρα μαζί με την βιταμίνη.Το χλώριο που έχει το νερό την εξουδετερώνει.Οπότε πρέπει να το αφήνουμε να ξεθυμάνει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Πολύ χρήσιμη η συμβουλή σου Λίτσα! Ευχαριστώ που τη μοιράστηκες μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ανώνυμος7/5/09, 10:25 π.μ.

    γεια σου γραφω για να σε ρωτησω κατι....επειδη ο σονικ μου αν και 6 μηνων ειναι ετοιμο8ανατος ενας θεος ξερει γιατι και πιστευω υποφερει τι λες να του κανω ευθανασια?(δεν μπορει να στηριχτει στα πισω ποδια του δεν τρωει εδω και 7 μερες και εχασε ολη την ζωντανια του κατι πολυ παραξενο γιατι οταν τον φωναζα ερχοταν ενθουσιασμενος κοντα μου)....τ λες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Γεια!!! Εχω ενα αρσενικο κοντοτριχο ινδικο χοιριδιο, εδω και περιπυ 2,5 μηνες, και δεν εχει αγιξει καθολου την πετρα... Εχω δοκιμασει 2 διαφορετικες αλλα τιποτα... Τι μπορω να κανω; Θα υπαρξει προβλημα με τα δοντια του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ανώνυμος24/5/09, 7:29 μ.μ.

    βασιλης εχω 1 θυληκο τεσσαρων ετων δεν του κανω μπανιο ανα περιοδους μου βγαζει κατι σαν καπαλα στο κορμι της εχει φαγουρα και βγαζει ολοκληρεσ τουφες μηπως ξερεις κατι για να την ανακουφιζω την γριουλα μου ?

    14/5/2009 3:20 μμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Γεια σου Ανώνυμε απ' τις 7/5/2009 10:25 πμ !

    Συγνώμη που δεν απάντησα νωρίτερα, αλλά δεν είχα χρόνο! :( Ειλικρινά λυπάμαι πολύ!

    Ο Σόνικ πως είναι τώρα; Ζει;

    Η ευθανασία είναι ένα μεγάλο θέμα!
    Δεν έχω καταλήξει αν είμαι υπέρ ή κατά!

    Καλύτερα να συμβουλευτείς κάποιον κτηνίατρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Γεια σου Ανδρέα!

    Και το δικό μου δεν την πολυπλησιάζει την πέτρα και τις έχω δοκιμάσει σχεδόν όλες του εμπορίου!

    Λογικά δεν καταλαβαίνει τι πρέπει να την κάνει! Δοκίμασε να του τη βάλεις μπροστά στο στόμα μπας και τη δαγκώσει! Μην τη βγάλεις απ' το κλουβί! Μπορεί κάποια μέρα να αλλάξει γνώμη! ;-)

    Για να μην υπάρξει πρόβλημα με τα δοντάκια του, να του έχεις άφθονο χόρτο στο κλουβί που θα μπορεί να μασουλάει επί ώρες και ξύλινα παιχνίδια για να τα ροκανίζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Γεια σου Ανώνυμε απ' τις 14/5/2009 3:20 μμ!

    Λογικά έχει κάποια δερματική πάθηση!

    Πρέπει να επισκεφτείς όσο το δυνατόν συντομότερα κτηνίατρο με γνώσεις από ινδικά χοιρίδια! Αυτός θα σε καθοδηγήσει!

    Σου παραθέτω ένα site για να ενημερωθείς καλύτερα:

    http://translate.google.com/translate?hl=el&sl=en&u=http://www.guinealynx.info/medical.html&prev=/search%3Fq%3Dhttp://www.guinealynx.info/medical.html%26hl%3Del%26sa%3DG

    24/5/2009 7:29 μμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. γειά σας? θα ήθελα να ρωτήσω αν πρέπει να κάνω κάποια συγκεκριμένα εμβόλια στο ινδικό χοιρίδιο που έχω... επειδή εχω ξαναγράψει κα δεν πήρα απάντηση... μπορείται να μου απαντήσετε στο sotiriag21@yahoo.com κ αν γνωρίζετε καποιό κτηνίατρο στην λάρισα κ ποσό κοστίζουν τα εμβόλια.... σας ευχαριστω

    16/5/2009 5:44 μμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ανώνυμος24/5/09, 9:55 μ.μ.

    Kalispera 'sotiriagk'!
    Prospathisa na sou steilo email sti diefthinsi pou dineis alla iparxei kapoio problima.

    Ego piga to diko mou indiko xoiridio otan to pira se enan exeidikevmeno ktiniatro kai mou eipe pos den emboliazontai afta ta zoakia.
    Ostoso epeidi einai poli evaisthita theloun frontida kai prosoxi oste na min kriosoun giati einai diskoli i therapeia tous.

    19/5/2009 12:06 μμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. σε ευχαριστω πολυ και μονο που ενδιαφερθηκες κ εκανες τον κοπο.... ναι οντως τωρα παρατηρησα οτι εκανα ενα λαθος ειναι sotiriagk21@yahoo.com
    να είσαι σιγουρος οτι την φροντιζω πολυ καλα την μιλάγκρος...σε ευχαριστω κ παλι...χαρηκα πολυ που με απαντησες κ αν μπορεις να μου στελνεις μηνυματα στο email μου... χαιρομαι να μιλαω με αθρωπωους που εχω κοινα πραγματα

    21/5/2009 9:23 μμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Γεια σας!Εχω ενα αρσενικο ινδικο χοιριδιο και εχουν περασει μονο λιγες εβδομαδες απο τοτε που το πηρα.Τωρα τελευταια εχει παρα πολυ φαγουρα και εχω παρατηρησει οτι πανω στο δερμα του εχει κατι ασπρα (σαν ξυροδερμια)και που και που το δερμα του ειναι κοκκινο.Ακομα οταν θελει να ξυσει τα σημεια αυτα ή οταν τον χαιδευω εκει κανει περισσοτερο τον ηχο που κανουν τα ινδικα χοιριδια!!σας παρακαλω πειτε μου τι να κανω γιατι φοβαμε μην παθει κατι πιο σοβαρο! :( Ευχαριστω πολυ! Ειρηνη απο Καρπαθο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Γεια σου Ειρήνη!

    Διάβασε την απάντηση που έχω δώσει στις 24/5/2009 7:29 μμ σ' αυτή την κατηγορία.

    Η έκτη δηλαδή από το τέλος.

    Λογικά έχει ψείρες. Μη φοβάσαι! Δε μπορείς να κολλήσεις. Για σίγουρη διάγνωση και θεραπεία πρέπει να επισκεφτείς κτηνίατρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ευχαριστω!Αλλα δυστυχως εδω που μενω δεν εχει καποιο κτινιατρο για να μου πει καποια θεραπεια...:( Mηπως ξερεις καποιο link που να μπορω να ρωτησω τους ιδιους τους κτινιατρους? Ευχαριστω! :D Ειρηνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ανώνυμος5/6/09, 2:31 μ.μ.

    Γεια σας! Θα ήθελα να ρωτήσω αν χρειάζεται να ψεκάζω το ινδικό μου χοιρίδιο με κάποιο εντομοαπωθητικό τώρα το καλοκαίρι για να το προφυλάξω από σκνίπες και τσιμπούρια. Στο pet shop μου είπαν πως θα ήταν καλό..
    Κωνσταντίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ανώνυμος14/6/09, 4:54 μ.μ.

    Γεια με λένε Αλέξανδρο.

    Και κάτι ακόμα το ινδικό μας χοιρίδιο το πήραμε απο το pet shop καπως μεγάλο αλλα δέν περνούσε την ηλικία των 5-9 μηνών και σε 1,5 χρονο μας πέθανε ... :-(
    Ήταν αδιάθετο και δεν κουνιοταν σε 3 μερες δυσκολευοταν να περπατήσει ,δεν έτρωγε και σε 5 μερες πέθανε.
    Γιατι μπορέι να το έπαθε αυτο ?
    και οι κτηνίατροι ασχολουνται με μικρα ζωάκια σαν τα ινδικά χοιρίδια ή θα μας πουν οτι δεν μπορούν να κανουν κάτι ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Κώστας Βόλος15/6/09, 6:05 μ.μ.

    πήρα 2 ινδικά γουρουνάκια για τους 2 γιούς μου
    το ένα είναι τώρα 16 μηνών και το άλλο 4 μηνών
    φαγουρίζονται και ξύνονται συχνά και το μεγάλο έχει εδώ και ένα μήνα είδος δερματίδας. Χάνει τρίχα και πληγώνει το δέρμα του. Το περιποιούμαι με κρέμα helixderm από φυσικά υλικά και βελτιώνεται τοπικά. αλλά δημιουργείται πρόβλημα σε άλλα νέα σημεία. Το μικράκι ο Σίμπα δεν έχει τέτοια συμπτώματα παρά το ξύσιμο. δεν νομίζω ακάρεα και ψείρες.Φοβάμαι για τον Τσάρλι αλλά δε νομίζω ότι οι κτηνίατροι του Βόλου θα έχουν τις απαραίτητες γνώσεις.Γνωρίζει κάποιος απο το φόρουμ γιατί έχω εντοπίσει βολιώτες αν υπάρχει κάποιος καλός κτηνίατρος στην πόλη μου;Όποιος ξέρει κάτι για τα συμπτώματα που περιέγραψα παρακαλώ να μου πει.

    15/6/2009 3:10 πμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Γεια σου Eirini!

    Δυστυχώς δεν ξέρω τέτοιο link! :(
    Πως είναι τώρα το χοιριδιάκι σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Γεια σου Ανώνυμη (Κωνσταντίνα)!

    Αν θέλεις να φαίνεται το όνομά σου, μην επιλέγεις Ανώνμυμος/η, αλλά όνομα/url και συμπλήρωνε μόνο το όνομα! :)

    Μην ξεκάζεις το ινδικό χοιρίδιο με κανένα εντομοαπωθητικό!!!! :(

    Στα pet shop για να πουλήσουν, μπορούν να που το οτιδήποτε! Μην εμπιστεύεσαι τους υπαλλήλους στα pet shop! Οι περισσότεροι δεν έχουν γνώσεις!!

    O πιο αρμόδιος άνθρωπος για να ρωτήσεις, είναι κάποιος/α κτηνίατρος με γνώσεις και εμπειρία πάνω στα ινδικά χοιρίδια!

    Κατά τη γνώμη μου, τα εντομοαπωθητικά είναι επικίνδυνα για την υγεία του ζώου! Όταν τα χρησιμοποιούμε για την καθαριότητα του σπιτιού μας, στις οδηγίες χρήσεις αναφέρουν να μην τα εισπνέουμε!!! Γιατί να τα εισπνέει το κατοικίδιό σου;;

    Σε περίπτωση που το ινδικό χοιρίδιό σου αρρωστήσει π.χ. εκδηλώσει κάποια δερματική πάθηση, τότε θα πρέπει να το πας σε κτηνίατρο και αυτός θα σου δώσει την απαραίτητη θεραπεία! Και δεν δίνουν εντομοαπωθητικά, αλλά ειδικά φάρμακα!

    Ο κτηνίατρος έχει σπουδάσει αυτό το αντικείμενο! Οι υπάλληλοι των pet shop όχι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Γεια σου Ανώνυμε (Αλέξανδρε)!

    Δεν είμαι κτηνίατρος και δεν μπορώ να κάνω διαγνώσεις! :(

    Αν παρατηρείς οποιαδήποτε αλλαγή στη συμπεριφορά του χοιριδίου, ειδικά στη διατροφή ή στις ακαθαρσίες του πρέπει να το πηγαίνεις όσο το δυνατόν συντομότερα σε κάποιον κτηνίατρο με γνώσεις και εμπειρία πάνω σ' αυτά τα ζωάκια!

    Δυστυχώς στην Ελλάδα, επειδή τα ινδικά χοιρίδια δεν είναι πολύ διαδεδομένα κατοικίδια, δεν είναι και πολλοί οι κτηνίατροι που γνωρίζουν αρκετά γι' αυτά τα ζώα! Όμως υπάρχουν και κτηνίατροι που γνωρίζουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Γεια σου Κώστα Βόλος!

    Λυπάμαι πολύ για τα χοιριδιάκια σου!
    Εύχομαι περαστικά τους!

    Δυστυχώς έχουν κάποια δερματική πάθηση! Είναι σχεδόν απίθανο να μην έχει κολλήσει το μικρό απ' το μεγάλο! Τα έχεις σε διαφορετικά κλουβιά;

    Οι ενδείξεις για δερματικές παθήσεις/ παράσιτα είναι το πολύ συχνό ξύσιμο, η τριχόπτωση και οι γυμνές επιφάνειες!

    Θα πρέπει να το πας σε κάποιον κτηνίατρο!!

    Διάβασε και αυτά:

    http://www.guinealynx.info/hairloss.html

    μεταφρασμένη η πιο πάνω αυτόματα απ' τα αγγλικά:

    http://translate.google.gr/translate?hl=el&sl=en&u=http://www.guinealynx.info/healthycavy.html&ei=k-j6SYnHIsLhsAaemfnQBA&sa=X&oi=translate&resnum=2&ct=result&prev=/search%3Fq%3Dwww.guinealynx.info%2Bcare%2Bguide%26hl%3Del%26rlz%3D1T4GGLJ_en___GR281%26sa%3DG

    Διάβασε για παράσιτα και μύκητες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Τωρα παει καλυτερα ευτυχως!!Του εδωσα λιγο atarax και του εβαλα betadin στις πληγες!!Ελπιζω με τον καιρο να επουλωθουν οι πληγες.Ευχαριστω πολυ για την βοηθεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Γεια σου Eirini!

    Αν δεν το πας σε κτηνίατρο, δεν θα επουλωθούν οι πληγές του! Τα φάρμακα που του δίνεις είναι για ανθρώπους! Σ' ένα ινδικό χοιρίδιο μπορεί να επιφέρουν και το θάνατο!! :(

    Τουλάχιστον δοκίμασε να τηλεφωνήσεις σε κάποιον/α κτηνίατρο, μήπως δεχτεί και σε εξυπηρετήσει τηλεφωνικά!

    5/7/2009 12:18 πμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΛΕΓΟΜΑΙ ΑΝΝΑ!! ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΗΡΑ ΤΗΝ ΖΟΥΖΟΥ(ΙΝΔΙΚΟ ΧΟΙΡΙΔΙΟ) ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΗΡΑ ΞΥΝΕΤΕ ΠΟΛΥ ΣΥΧΝΑ!!! ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΑΥΤΟ? ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ??

    10/7/2009 12:27 μμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Γεια σου Άννα!

    Αν ξυνόταν λίγο.. δεν θα ήταν ανυσηχητικό!
    Επειδή όμως ξύνεται πολύ.. θα πρέπει να επισκεφτείς κτηνίατρο! Μάλλον έχει κάποια δερματική πάθηση ή παράσιτα!

    Μην ανυσυχείς! Δεν μπορείς να κολλήσεις! Εύχομαι να πάνε όλα καλά!

    Διάβασε τα προηγούμενα σχόλια και δες και εδώ:

    αντιγραφή-επικόλληση στη γραμμή διευθύνσεων:
    http://translate.google.com/translate?hl=el&sl=en&u=http://www.guinealynx.info/medical.html&prev=/search%3Fq%3Dhttp://www.guinealynx.info/medical.html%26hl%3Del%26sa%3DG

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα σχόλια κάποιας κατηγορίας, επιλέξτε την κατηγορία που σας ενδιαφέρει απ' την αρχειοθήκη του forum στα δεξιά. Έπειτα επιλέξτε εγγραφή σε σχόλια ανάρτησης (atom) και ακολουθήστε τις οδηγίες.