Αναμνηστικό forum!!!

Αναμνηστικό forum!!!
Η Λαρού

Κανόνες συγγραφής στο forum:

1.Να διαβάζετε τα υπάρχοντα σχόλια, πριν αναρτήσετε νέα!
2.Να γράφετε τα σχόλιά σας, στην πλησιέστερη κατηγορία!
3.Να γράφετε σχόλια σχετικά με τα κατοικίδια ινδικά χοιρίδια!
4.Να μη γράφετε με κεφαλαία ή με greeklish!
5.Να γράφεται ορθογραφημένα!
6.Να είστε ευγενικοί!
7.Να μην καταχωρείτε σχόλια αγοραπωλησιών!
8.Να μην καταχωρείτε διαφημίσεις!

Πως διαβάζετε τα υπάρχοντα σχόλια:

1.Επιλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει απ' την αρχειοθήκη του forum δεξιά.
2.Το θέμα θα ανοίξει στον κενό χώρο κάτω.
3.Αν πριν τη λέξη καταχωρήσεις υπάρχει ένας αριθμός σημαίνει ότι έχουν αναρτηθεί σχόλια στο θέμα.
4.Μπορείτε να δείτε φωτογραφίες ινδικών χοιριδίων επιλέγοντας το μήνα Δεκέμβριο από τη χρονολογία 2008.

Πως καταχωρείτε τα σχόλιά σας:

1.Επιλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει απ' την αρχειοθήκη του forum δεξιά.
2.Διαβάστε τα προηγούμενα σχόλια και καταχωρείστε τα δικά σας, στον κενό χώρο κάτω από το ανάρτηση σχολίου.
3.Επιλέξτε το όνομα με το οποίο θα υπογράψετε,
απ' τη δυνατότητα υποβολή σχολίου ως.
Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να σχολιάσουν!
4.Κάντε κλικ στο κουμπί καταχώριση σχολίου.
5.Επιλέξτε τη χρονολογία 2009 αν θέλετε να καταχωρήσετε τα στοιχεία σας.

Η διαχειρίστρια:

1.Ως διαχειρίστρια του forum, έχω το δικαίωμα να διορθώσω, να μεταφέρω ή να διαγράψω σχόλιο, αν αυτό δεν συμβαδίζει με τους κανόνες συγγραφής. Οι κανόνες συγγραφής μπορούν να αλλάξουν οποιαδήποτε στιγμή.
2.Έχω το δικαίωμα να εκμεταλευτώ τα σχόλια και τις φωτογραφίες κατ' οποιονδήποτε τρόπο. Τα δικαιώματα της διαχειρίστριας μπορούν να αλλάξουν αποιαδήποτε στιγμή.
3.Τα σχόλια των χρηστών του forum,εκφράζουν τις απόψεις των ιδίων και όχι απαραίτητα τη δική μου.
4.Έχω διαβάσει αρκετά για τα ινδικά χοιρίδια, όμως δεν είμαι ούτε κτηνίατρος, ούτε εκτροφέας, ούτε άλλη ειδικός. Δεν ξέρω να απαντήσω σ' όλες τις ερωτήσεις.
5.Αν συμφωνείτε με τα παραπάνω, χρησιμοποιήστε το forum!

Φύλα

Αν έχετε απορίες για το φύλο, γράψτε τις εδώ!

16 σχόλια:

  1. Ειχα 3 αγορια..στην αρχη δεν ηξερα το φυλο τους - που καταλαβα οτι ειναι πολυ δυσκολο να το προσδιορισεις στην αρχη - και τα πηρα για ζευγαρι ετσι πηρα 2. Αργοτερα που μεγαλωσαν αναγκαστηκα και τα χωρισα. Μετα πηρα και αλλο, κοριτσακι ταχα μου..που βγηκε παλι Μητσος!!!!!
    Τελικά πως και ποτε μπορεις να πεις με σιγουρια το φυλο του??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιατί θέλεις ζευγάρι;
    Τα μωρά τι θα τα κάνεις μετά;
    Είναι καλύτερο να έχεις δύο ή και περισσότερα αν θέλεις του ίδιου φύλου στο ίδιο κλουβί!
    Τα αρσενικά που είχες γιατί τα χώρισες; Δεν έπρεπε!
    Το φύλο με σιγουριά μπορεί να στο πεί μόνο κτηνίατρος ή κάποιος πολύ έμπειρος-η! Έτσι έμαθα και γω, ότι ο Λάρυ, είναι τελικά η Λαρού!
    Πάντως στην αρχική σελίδα, στην ενότητα Χρήσιμες Διευθύνσεις στο Διαδίκτυο, έχω προσθέσει μία σελίδα με θέμα: Φύλα! Την έχεις δει; Έχει φωτογραφίες γεννητικών οργάνων ινδικών χοιριδίων από τις πρώτες δώδεκα ώρες της ζωής τους! Είναι αρκετά βοηθητική!
    Χονδρικά να ξέρεις ότι όταν μοιάζει με το γράμμα Y είναι θηλυκό, όταν μοιάζει με το i είναι αρσενικό! οκ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τοτε που τα πήρα ναι ηθελα ενα ζευγαρι...Γιατι τα χώρισα? γενικα τα αρσενικα οταν φτανουν στην ωριμανση τη σεξουαλικη και θελουν συντροφο,, να ξερεις οτι αρχιζουν να μαλωνουν για την περιοχη τους. Θες, δεν θες τα χωριζεις. Και αυτο ισχύει στα περισσοτερα ζωα. Τα αρσενικα μαχονται για τη περιοχη και κατα συνεπεια για την διατηρηση των γονιδιων του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν δεν υπάρχει θηλυκό στο ίδιο κλουβί ή σε κάποιο άλλο κλουβί κοντά και τα αρενικά έχουν μεγαλώσει μαζί από μικρά, τότε δεν θα μαλώνουν! Δεν υπάρχει λόγος! Εσύ είδες κάτι και τα χώρισες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγω ειμαι σιγουρος οτι και τα 2 μου ειναι αγορια αλλα εκανα οτι κανανε στο βιντεο για τεστ του φυλου και δεν ειδε κανενα πεος να βγενει...γιατι αυτο?Α και κατι αλλο...οι ορχεις του ειναι παρα πολυ φουσκομενοι και μαλλον δεν ειναι οι ορχεις του αλλα φοβαμε πως εχει βγει το εντερο του εξω...γινετε αυτο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. :-S
    Γιατί είσαι τόσο σίγουρος; Αν στο είπαν από pet shop, μπορεί και να μην αληθεύει! Από την εμπειρία μου, ελάχιστοι υπάλληλοι pet shops έχουν γνώσεις! Αν στο είπε κτηνίατρος, είναι όντως αγοράκια!

    Αν πιέσεις λιγάκι το υπογάστριο, όπως δείχνει το βίντεο και είναι αρσενικά, θα εμφανιστεί το πέος τους! Αν δεν σε βοηθάει το βίντεο μπορείς να δεις και το θέμα φύλα, από την ενότητα χρήσιμες διευθύνσεις στο διαδίκτυο για τα ινδικά χοιρίδια, της αρχικής σελίδας! Έχει πολλές φωτογραφίες θυληκών και αρσενικών!

    Τώρα αυτό που λες ότι είναι φουσκωμένο, λογικά είναι οι όρχεις τους! Δεν νομίζω να μπορεί να βγει έξω το έντερο! Αλλά αν σε ανησυχεί εσένα, μπορείς να επισκεφτείς κάποιον κτηνίατρο και να τον ρωτήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος5/1/09, 4:27 μ.μ.

    oi orxeis tous einai arketa megaloi sta enilika arsenika kai einai esoterikoi . tora dn katalabeno giati oloi sas dn boreite na katalabete an einai arsenika i 8ilika ego me to pou genioude to katalabeno .re paidia einai aplo .ama zouliksete ligo tin perioxi k bgei to poulaki tous einai arsenika .ta 8ilika otan pianeis ekei exei kokkalo k dn perisebei tpt .leo na balo ena bideo na t kseberdepsoume to 8ema me ta arsenika-8ilika.k ama dn katalabenete akoma rotiste ta ti eisai bre agoraki i koritsaki .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γειά σας με λένε Αθηνά είμαι καινούργια εδώ και θέλω πάρα μα πάρα πολυ ένα ινδικό χοιρίδιο. Ωστόσο είμαι σε σκέψη γιατί καποιοι φίλοι μου έκαναν άσχημα σχόλια για αυτά - όλοι τους έχουν κουνελάκια νάνους και χάμστερ. Εγώ παλιά είχα ένα χαμστεράκι για 2,5 χρόνια και παρόλο που στην αρχή με δάγκωσε αρκετές φορές μετά ήταν όλα εντάξει. Όταν πέθανε στεναχωρήθηκα πάρα πολύ. Τώρα σκέφτομαι να πάρω ένα ινδικό χοιρίδιο και ανεξάρτητα με το τι λένε οι φίλοι μου εμένα μου αρέσουν πάρα πολύ. Ομως έχω κάποιες απορίες σχετικά με το φύλο, τι είναι καλύτερο να πάρω αγοράκι ή κοριτσάκι. Το ρωτάω αυτό γιατί πχ ένας απο τους φίλους μου που έχει κουνελάκι ρώτησε και έμαθε ότι τα αρσενικά λόγου ορμονικού μυρίζουν περισσότερο απο ότι τα θυληκά - αυτό δεν ξέρω κατά πόσο είναι αλήθεια. Μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο και με τα ινδικά χοιρίδια ? Ευχαριστώ πολυ για το χρόνο σας !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλωσήρθες!

    Αν ενδιαφέρεσαι να αποκτήσεις ινδικό χοιρίδιο, θα ήταν καλό να αγοράσεις ένα βιβλίο που ονομάζεται τα πάντα για τα ινδικά χοιρίδια! Το πουλάνε σε αρκετά Pet Shop!

    Έχω διαβάσει ότι τα τσισάκια των αρσενικών μυρίζουν πιο πολύ από των θηλυκών επειδή μαρκάρουν με αυτά την περιοχή τους.

    Εγώ έχω ένα θυληκό και δεν μου μυρίζουν καθόλου τα τσισάκια του, παρά μόνο ελάχιστα όταν ανακατεύεται η λερωμένη επίστρωση κατά το καθάρισμα του κλουβιού!
    Όμως δεν έχω και ευαίσθητη μύτη!
    Από αρσενικά δεν έχω την εμπειρία! :-(

    Το μειονέκτημα του θηλυκού είναι ότι μπορεί να είναι έγκυος και επομένως να πρέπει να αντιμετωπίσεις μία ίσως ανεπιθύμητη γέννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Νομίζω όμως ότι τα θηλυκά είναι πιο γλυκούλια :-) Μάλλον θα το ρισκάρω και θα πάρω ένα γλυκούλη θηλυκό το πολύ πολύ να γίνω γιαγιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εμφανισιακά δεν ξεχωρίζουν τα αρσενικά από τα θυληκά! Μόνο από τα γεννητικά όργανα μπορείς να καταλάβεις το φύλο τους!

    Εγώ σου εύχομαι να μη γίνεις γιαγιά ινδικών χοιριδίων! Δε νομίζω ότι θέλεις! ;-)

    Το ξέρεις ότι μπορεί να κάνουν και 6 μωράκια;
    Μετά θα πρέπει να πάρεις και άλλο κλουβί για να χωρίσεις τα αρσενικά από τα θηλυκά!
    Μετά θα αυξηθούν τα έξοδα για τη φροντίδα τους!
    Μετά θα πρέπει να αφιερώνεις περισσότερο χρόνο για να τα περιποιηθείς! ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το σχόλιο της Αθηνάς στις 3/4/2009, 4:37 μμ μεταφέρθηκε στην κατηγορία Άλλες απορίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. γεια σας,
    το αρσενικό μου ινδικό χοιρίδιο από την πρώτη στιγμή που το αγόρασα είχε.....δεν ξέρω πως να το πω....πρησμένα γεννητικά όργανα. γενικά φαινόταν πολύ έντονα ότι ήταν αρσενικό σε αντίθεση με αυτά που είχα δει στο ίντερνετ που έπρεπε να τα πιέσει κανείς στην κοιλιά για να καταλάβει. είναι φυσιολογικό?

    5/6/2009 2:27 μμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γεια σου Βάσω!

    Οι όρχεις των αρσενικών αν είσαι παρατηρητικός/ή μπορείς να τους δεις! Απλά δεν ξεχωρίζουν τόσο όσο σε άλλα ζώα!

    αντιγραφή-επικόλληση στη γραμμή διευθύνσεων:

    http://translate.google.gr/translate?hl=el&sl=en&u=http://www.cavyspirit.com/sexing.htm&ei=H-f6Sa_ADcSMsAb9nMmxBA&sa=X&oi=translate&resnum=1&ct=result&prev=/search%3Fq%3Dwww.cavyspirit.com%2Bsexing%26hl%3Del%26rlz%3D1W1GPEA_el

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. oi orxeis ton indikon xoiridion einai esoterikoi se adi8esi me alon zoon opos ta skilia . episis einai arketa megaloi , k sta enilika arsenika kani bam .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. emena m genise 8 , kalo ine na tus les 8 k oxi 6 se periptosi p dn ine mono 6 .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα σχόλια κάποιας κατηγορίας, επιλέξτε την κατηγορία που σας ενδιαφέρει απ' την αρχειοθήκη του forum στα δεξιά. Έπειτα επιλέξτε εγγραφή σε σχόλια ανάρτησης (atom) και ακολουθήστε τις οδηγίες.