Αναμνηστικό forum!!!

Αναμνηστικό forum!!!
Η Λαρού

Κανόνες συγγραφής στο forum:

1.Να διαβάζετε τα υπάρχοντα σχόλια, πριν αναρτήσετε νέα!
2.Να γράφετε τα σχόλιά σας, στην πλησιέστερη κατηγορία!
3.Να γράφετε σχόλια σχετικά με τα κατοικίδια ινδικά χοιρίδια!
4.Να μη γράφετε με κεφαλαία ή με greeklish!
5.Να γράφεται ορθογραφημένα!
6.Να είστε ευγενικοί!
7.Να μην καταχωρείτε σχόλια αγοραπωλησιών!
8.Να μην καταχωρείτε διαφημίσεις!

Πως διαβάζετε τα υπάρχοντα σχόλια:

1.Επιλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει απ' την αρχειοθήκη του forum δεξιά.
2.Το θέμα θα ανοίξει στον κενό χώρο κάτω.
3.Αν πριν τη λέξη καταχωρήσεις υπάρχει ένας αριθμός σημαίνει ότι έχουν αναρτηθεί σχόλια στο θέμα.
4.Μπορείτε να δείτε φωτογραφίες ινδικών χοιριδίων επιλέγοντας το μήνα Δεκέμβριο από τη χρονολογία 2008.

Πως καταχωρείτε τα σχόλιά σας:

1.Επιλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει απ' την αρχειοθήκη του forum δεξιά.
2.Διαβάστε τα προηγούμενα σχόλια και καταχωρείστε τα δικά σας, στον κενό χώρο κάτω από το ανάρτηση σχολίου.
3.Επιλέξτε το όνομα με το οποίο θα υπογράψετε,
απ' τη δυνατότητα υποβολή σχολίου ως.
Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να σχολιάσουν!
4.Κάντε κλικ στο κουμπί καταχώριση σχολίου.
5.Επιλέξτε τη χρονολογία 2009 αν θέλετε να καταχωρήσετε τα στοιχεία σας.

Η διαχειρίστρια:

1.Ως διαχειρίστρια του forum, έχω το δικαίωμα να διορθώσω, να μεταφέρω ή να διαγράψω σχόλιο, αν αυτό δεν συμβαδίζει με τους κανόνες συγγραφής. Οι κανόνες συγγραφής μπορούν να αλλάξουν οποιαδήποτε στιγμή.
2.Έχω το δικαίωμα να εκμεταλευτώ τα σχόλια και τις φωτογραφίες κατ' οποιονδήποτε τρόπο. Τα δικαιώματα της διαχειρίστριας μπορούν να αλλάξουν αποιαδήποτε στιγμή.
3.Τα σχόλια των χρηστών του forum,εκφράζουν τις απόψεις των ιδίων και όχι απαραίτητα τη δική μου.
4.Έχω διαβάσει αρκετά για τα ινδικά χοιρίδια, όμως δεν είμαι ούτε κτηνίατρος, ούτε εκτροφέας, ούτε άλλη ειδικός. Δεν ξέρω να απαντήσω σ' όλες τις ερωτήσεις.
5.Αν συμφωνείτε με τα παραπάνω, χρησιμοποιήστε το forum!

Κόλπα

Αν έχετε απορίες για τα κόλπα, γράψτε τις εδώ!

5 σχόλια:

  1. Ανώνυμος22/1/09, 12:50 μ.μ.

    γεια σας,λοιπον το σπιτακι που εχω στην αρχοντουλα μου ειναι ξυλινο πολυ μεγαλο και τοσο ψηλο που φτανει σχεδον στην οροφη του κλουβιου.την ημερα της το βγαζω για να με συνηθισει και να μην με φοβαται,και αυτο εχει βοηθησει παρα πολυ στην εξημερωση της...της το βαζω μονο την νυχτα.ενα πρωι σηκωθηκα και την βρηκα πανω στην οροφη του σπιτιου!!!!!!!!!αναρωτιομουν πως ανεβηκε και περιμενα να δω αν θα κατεβει αλλα τιποτα,οταν μπηκα λοιπον στο αλλο δωματιο ακουσα ενα τσουπ και ειχε κατεβει.δηλαδη το εκανε συχνα το να ανεβαινει πανω στην οροφη του σπιτιου αλλα ποτε μπροστα μου!!εγω ομως το καταλαβαινα γιατι εβρησκα τις τριχες της εκει.τωρα με το να της βγαζω το κλουβι με εχει συνηθισει και δεν με φοβαται καθολου,αφου να φανταστητε χθες το εκανε μπροστα μου και ενω ημουν πανω απτο κλουβι και ετοιμαζομουν να της βαλω τροφη!!!μαλλον το εκανε απο χαρα διοτι το σπιτακι της το ειχα βαλει εκεινη την στιγμη.εκεινο που φοβαμαι ειναι το οτι αν ειναι εγκυος δεν ειναι επικυνδυνο να ανεβαινει τοσο ψηλα??δεν εχω διαβασει πουθενα αλλου να το κανει αυτο καποιο ινδικο χοιριδιο.λετε να το κανει μονο το δικο μου??? συγνωμη που εγραψα τοσα πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα ινδικά χοιρίδια μπορούν να πηδήξουν και να σκαρφαλώσουν! Και το δικό μου ανέβαινε πάνω στο σπιτάκι, όταν του είχα!

    Αν τρομάξουν πάρα πολύ μπορούν να πηδήξουν μέχρι και ένα μέτρο! Πολύ σπάνια αυτό!

    Ακόμη το δικό μου πηδάει το πλαστικό τοιχάκι του κλουβιού ύψους 15 εκ. και σκαρφαλώνει στο συρμάτινο μέρος του κλουβιού ύψους 23 εκ. Δυστυχώς δεν έχεις την πρωτιά!

    Δες τα βιντεάκια που έχω στην αρχική σελίδα, ώστε να μην παραξενευτείς με τις άλλες του μελλοντικές της πράξεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος3/6/09, 5:17 μ.μ.

    Για σας .θα 'ηθελα να ρωτησω εαν ξερεται πως να κανω το ονδικο χοιριδιο μου να ερχετε σε μενα οταν τον φοναζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου Ανώνυμε/η!

    Πρώτα απ' όλα θα πρέπει να το μάθεις να μη σε φοβάται! Διάβασε τα θέματα στην κατηγορία Εξημέρωση!

    Έπειτα θα πρέπει να εφοδιαστείς με υπομονή, επιμονή και χρόνο! Μπορεί να διαρκέσει πολύ καιρό η προσπάθειά σου να το μάθεις να έρχεται όταν το φωνάζεις!

    Καθημερινά, όταν θα του δίνεις λαχανικά (π.χ. μια ροδέλα πιπεριά (όχι την καυτερή) θα πρέπει να φωνάζεις πρώτα το όνομά του και μόνο το όνομά του! Μη λες άλλες λέξεις μαζί γιατί θα το μπερδέψεις! Όταν θα έρχεται θα πρέπει να του δίνεις ένα μικρό κομματάκι!

    Ακόμη, μη του δίνεις πολύ μεγάλα κομμάτια, αλλά μικρά (π.χ. να κόβεις την πιπεριά σε κομματάκια 5*5χιλ.), ώστε να επαναλαμβάνεις πολλές φορές την παραπάνω δοκιμασία!

    Αν έρχεται όταν λες κάποια άλλη λέξη, δεν πρέπει να το ανταμοίβεις δίνοντάς του τη λιχουδιά γιατί δεν θα μάθει!

    Φυσικά, μόλις τελειώνεις την άσκηση θα πρέπει να του αφήνεις τη λιχουδιά στο κλουβί, ώστε να το ανταμείβεις γενικά για την προσπάθεια!

    Αυτός φαντάζομαι ότι είναι ο τρόπος! Δεν το έχω δοκιμάσει όμως! Αν κάποιος ξέρει κάτι περισσότερο ας γράψει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος16/6/09, 8:05 μ.μ.

    ευχαριστω.για την ακριβια πιο παλια ειχα ενα ινδικο χοιριδιο και οταν τον φοναζα ερχοταν αλλα του το ειχα μαθει καταλαθος.τωρα θα πρεπει να του το ξαναμαθενω απο την αρχη.χι,χι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα σχόλια κάποιας κατηγορίας, επιλέξτε την κατηγορία που σας ενδιαφέρει απ' την αρχειοθήκη του forum στα δεξιά. Έπειτα επιλέξτε εγγραφή σε σχόλια ανάρτησης (atom) και ακολουθήστε τις οδηγίες.