Αναμνηστικό forum!!!

Αναμνηστικό forum!!!
Η Λαρού

Κανόνες συγγραφής στο forum:

1.Να διαβάζετε τα υπάρχοντα σχόλια, πριν αναρτήσετε νέα!
2.Να γράφετε τα σχόλιά σας, στην πλησιέστερη κατηγορία!
3.Να γράφετε σχόλια σχετικά με τα κατοικίδια ινδικά χοιρίδια!
4.Να μη γράφετε με κεφαλαία ή με greeklish!
5.Να γράφεται ορθογραφημένα!
6.Να είστε ευγενικοί!
7.Να μην καταχωρείτε σχόλια αγοραπωλησιών!
8.Να μην καταχωρείτε διαφημίσεις!

Πως διαβάζετε τα υπάρχοντα σχόλια:

1.Επιλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει απ' την αρχειοθήκη του forum δεξιά.
2.Το θέμα θα ανοίξει στον κενό χώρο κάτω.
3.Αν πριν τη λέξη καταχωρήσεις υπάρχει ένας αριθμός σημαίνει ότι έχουν αναρτηθεί σχόλια στο θέμα.
4.Μπορείτε να δείτε φωτογραφίες ινδικών χοιριδίων επιλέγοντας το μήνα Δεκέμβριο από τη χρονολογία 2008.

Πως καταχωρείτε τα σχόλιά σας:

1.Επιλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει απ' την αρχειοθήκη του forum δεξιά.
2.Διαβάστε τα προηγούμενα σχόλια και καταχωρείστε τα δικά σας, στον κενό χώρο κάτω από το ανάρτηση σχολίου.
3.Επιλέξτε το όνομα με το οποίο θα υπογράψετε,
απ' τη δυνατότητα υποβολή σχολίου ως.
Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να σχολιάσουν!
4.Κάντε κλικ στο κουμπί καταχώριση σχολίου.
5.Επιλέξτε τη χρονολογία 2009 αν θέλετε να καταχωρήσετε τα στοιχεία σας.

Η διαχειρίστρια:

1.Ως διαχειρίστρια του forum, έχω το δικαίωμα να διορθώσω, να μεταφέρω ή να διαγράψω σχόλιο, αν αυτό δεν συμβαδίζει με τους κανόνες συγγραφής. Οι κανόνες συγγραφής μπορούν να αλλάξουν οποιαδήποτε στιγμή.
2.Έχω το δικαίωμα να εκμεταλευτώ τα σχόλια και τις φωτογραφίες κατ' οποιονδήποτε τρόπο. Τα δικαιώματα της διαχειρίστριας μπορούν να αλλάξουν αποιαδήποτε στιγμή.
3.Τα σχόλια των χρηστών του forum,εκφράζουν τις απόψεις των ιδίων και όχι απαραίτητα τη δική μου.
4.Έχω διαβάσει αρκετά για τα ινδικά χοιρίδια, όμως δεν είμαι ούτε κτηνίατρος, ούτε εκτροφέας, ούτε άλλη ειδικός. Δεν ξέρω να απαντήσω σ' όλες τις ερωτήσεις.
5.Αν συμφωνείτε με τα παραπάνω, χρησιμοποιήστε το forum!

Ζητούνται

Αν ψάχνετε να σας χαρίσουν ινδικά χοιρίδια για κατοικίδια, δηλώστε το εδώ!

Όσοι ενδιαφέρεστε να χαρίσετε,
να είστε πολύ προσεχτικοί με τα άτομα που επιλέγετε ως υποψήφιους ''γονείς'',
καθώς πολλοί ενδιαφέρονται να αποκτήσουν ινδικά χοιρίδια για να ταϊζουν άλλα ζώα!

Αφήστε στοιχεία επικοινωνίας (π.χ. e-mail)!

40 σχόλια:

  1. Ανώνυμος31/10/08, 7:30 μ.μ.

    αν και δεν προκειται να το δει κανεις για να ενυσχισω το site. ζητω να μου χαρισουν η να μου πουλησουν μονο απο ιδιωτη ινδικο χοιριδιο μακρυτριχο θηλυκο .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος8/1/09, 12:18 π.μ.

    Ζητώ να μου χαρίσουν θηλυκό μακρύτιχο ινδικό χοιρίδιο (περιοχή Αθήνα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος25/1/09, 5:35 μ.μ.

    θα ηθελα να μου χαρισουν 2 ινδικα χοιριδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλωσήρθες leonida!

    Aν θες, άφησε κάποιο e-mail! Αν βρεθεί κάποιος που θέλει να σου χαρίσει, θα μπορεί να επικοινωνήσει ευκολότερα μαζί σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος22/2/09, 7:27 μ.μ.

    exw ena indiko xoiridio kai endiaferomai na tou brw parea alla den kserw to fulo tou kai akoma einai mikrouli gia na tou pathsw thn koilia tou opws leei ena video st youtube.
    an mporesei kapoios apo athina na erthei na to dei ti fulo einai kai na mou dwsei ena idiou fulou tha me endiefere.. Mixalhs MiRo11285@hotmail.com kai 6971819216.
    epishs apo to pet shop pou to phra exei pswra kai twra tou kanei o giatros thn deuterh enesoula.. to kakomoiro! katara sta pet shops!!!!!!!!!!!!!!!1111

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πόσο καιρό το έχεις; Έχουν περάσει 2,5 μήνες; Αν ναι, πάτησέ του την κοιλίτσα άφοβα!

    Ο μόνος λόγος για να φοβάσαι να του ζουμπήξεις την κοιλίτσα όπως στο βίντεο είναι λόγω εγκυμοσύνης επειδή μπορεί να βλάψεις τα μωράκια. Η εγκυμοσύνη διαρκεί περίπου 2,5 μήνες!

    Μάθε πρώτα το φύλο και μετά πάρε του/της σύντροφο του ίδιου φύλου.

    Ακόμη γιατί δεν περιμένεις να γίνει πρώτα καλά το δικό σου; Μπορεί να κολλήσει το άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος25/2/09, 10:19 μ.μ.

    ΖΗΤΩ ΝΑ ΜΟΥ ΧΑΡΙΣΟΥΝ ΜΑΚΡΥΤΡΙΧΟ ΙΝΔΙΚΟ ΧΟΙΡΙΔΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος25/2/09, 10:51 μ.μ.

    ΓΕΙΑ!Η ΑΝΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΛΙ,ΘΕΛΩ ΕΝΑ ΣΑΝ ΤΗΝ ΛΑΡΟΥ!ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΚΛΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος25/2/09, 11:51 μ.μ.

    thelw na mou pei an kapoios kserei kapoio katastima sti thessaloniki pou na poulaei makritrixa indika xoiridia san ti larou.as kserei as mou pei.thelw na apoktisw 1 makritrixo gia na kanei parea sto allo mou indiko xoiridio.i an kapoios xarizei as mou pei klp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος26/2/09, 6:19 μ.μ.

    quicko mega pet exei k site .kita k aggelies bas k breis kati kalitera oxi apo pet shop

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Mipos xerete an uparxei sin Athina kapoio kalo pet shop pou na exei indika xoiridia??Exw paei se ola kai den vriskw...
    Barbie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος28/2/09, 8:44 μ.μ.

    apo auto agorasa kai itan arrwsta kai ta kanw therapeia.
    ase pou exoun panakrives tis trofes, kai den tis trwne kiolas.
    thelw na vrw allo megalo pet shop.kapou exei dutika.den mporesa na to vrw.exw asxolithei me polla pet shop,alla de vriskw kapoio katallilo.eixa panta zwa.kai etsi ta xw girisei ola.alla gia indika xoiridia den vrika kapoio kalo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος3/3/09, 4:00 μ.μ.

    Γεια σου αννα ειμαι η φαιη χαριζω ινδικο χοιριδιο σαν τη λαρου.ειναι ομωσ καστανο με ασπρη μουσουδιτσα και μπεζ τσουλουφακι.αν σε ενδιαφερει η καποιος αλλος ενδιαφερεται ,παρακαλω να μου γραψει στο forum.(περιοχη Αμπελοκηποι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος3/3/09, 4:10 μ.μ.

    γεια σου φαιη γιατι το δινεις?αν θες ασε ενα τηλ.να σε παρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος3/3/09, 4:16 μ.μ.

    το χαριζω γιατι προσφατα μετακομισα στο σπιτι του φιλου μου και δεν το θελει το καημενο.εχω στενοχωρηθει πολυ.αλλα προτιμω να παει σ ενα σπιτι που να το αγαπουνε παρα να εχω προβληματα . καταλαβαινεις .. το τηλ. μου ειναι 6930742320.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος3/3/09, 4:20 μ.μ.

    Φαιη θα με ενδιεφεραι μπορεις να το κρατησεις μεχρι το πασχα που θα παω στο χωριο?Ποσο ετων η μηνων ειναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος5/3/09, 12:26 μ.μ.

    Μένω στην Αθήνα ( Μαρούσι) και ενδιαφέρομαι για τα δύο θυληκά χοιριδιάκια(για την κόρη μου).Ελένη(κιν.:.6944210852,email:kachrimanidou@mnec.gr)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος6/3/09, 4:43 μ.μ.

    Είμαι απο θεσσαλονικη αν καποιος απο θεσσαλονικη χαριζει ινδικα χοιριδια μακριτριχα ή κοντοτριχα ανοιχτοχρωμα ας επικοινωνησει μαζι μου θα ηθελα για παρεα για το δικο μου.akis_loucifer@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γεια σας ενδιαφέρομαι για ενα ινδικό χοιρίδιο, μήπως κάποιος μένει Αθήνα ή Πέραμα, Πειραιά, Κερατσίνι και χαρίζει ένα ινδικό χοιρίδιο ; Είμαι από Σαλαμίνα αν κάποιος χαρίζει παρακαλώ ας μου γράψει στο forum και μετά εγώ θα του γράψω το εμαιλ μου. Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος6/4/09, 9:01 μ.μ.

    για ψαχνω για θυληκο ινδικο χοιριδιο μακριτριχο οτι χρωμα να ειναι περα απο μαυρο. καιτη

    4/4/2009 9:43 μμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γειά! Είμαι από Κέρκυρα και δεν έχω καταφέρει να βρω pet shop με ινδικά χοιρίδια! ενδιαφέρομαι για αρσενικό μακρίτριχο ανοιχτού χρώματος και κατά προτίμηση μικρής ηλικίας.. αν κάποιος μπορεί να με βοηθήσει να βρω ένα τέτοιο μικρό φιλαράκι το e-mail μου είναι
    justchrisa@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ζητω ινδικο χοιριδιο σε μικρη ηλικια κατα προτιμηση μακρυτριχο αλλα οχι απαραιτητα, ειμαι στην αθηνα και αγαπαω πολυ τα ζωα, εχω ηδη ενα ενυδρειο εδω και παρα πολλα χρονια και ενα σκυλο 2 ετων
    luciedigeni@msn .com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος27/5/09, 6:19 μ.μ.

    Ζητώ κοντότριχο πορτοκαλί ινδικό χοιρίδιο σε μικρή ηλικία. Είμαι από Θεσσαλονίκη και θέλω πάρα πολύ να έχω ένα τέτοιο υπέροχο ζωάκι!
    maria_tax@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. paidia epeidi psaxnw ratsa abyssisian gia na exei parea i milagros m(einai ratsa peruvian) thliko na einai k an exete peripou 6 minwn an mporeita epeikinwneistai mazi m...agapaw ta zwa k ta prosexw san na einai paidia m... to email m einai sotiriagk21@yahoo.com
    valantia signwmi an den topothetisa swsta tn erwtisi m stn swsti stili... thanks
    aaaa k den exw erpeta... elpizw na mou grapsete akomi k alloi pou exete alles ratses... sas efxaristw

    25/5/2009 11:22 μμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλησπέρα στην παρέα!
    Θα ηθελα και γω να μου χαρισουν ενα ινδικο χοιριδιο! Μενω Αθηνα και μου αρέσουν πολύ τα ζώα μονο που δεν εχω κανενα. Θα ηθελα πολύ λοιπον να υιοθετήσω ένα χοιριδιο καθότι απο pet shop αν το πάρω συνεχίζω κι εγώ την βαρβαρη εκμετάλευση των αθώων πλασμάτων. αν θελει καποιος περισσότερα ας επικοινωνήσει στο scofield12345@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος15/6/09, 11:39 μ.μ.

    Γειά σε όλους!! θα ήθελα να μου πει κάποιος αν γνωρίζει μήπως χαρίζονται ινδικά χοιρίδια στην Μυτιλήνη..!!ενδιαφέρομαι να ιυοθετήσω ένα και πριν καταφύγω στο να αγοράσω από Pet Shop θα ήθελα να ξέρω μήπως κάποιος χαρίζει!αν κανείς γνωρίζει κάτι ας μου στείλει στο email μου evitacob@yahoo.gr Ευχαριστώ!!(by the way..υπέροχο site!!bravo!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. τελικά αγόρασα ένα αλλα δεν ξέρω κάτι για τις τροφές....θα ρωτησω στο σχετικό topic

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Γνωρίζετε κάποιο μαγαζί, στη Θεσσαλονίκη, που να πουλάει μακρύτριχα ινδικά χοιρίδια, η ακομη και στην Αθήνα?...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Το σχόλιο του/της Ανώνυμου/ης στις 26/6/2009, 7:48 μμ μεταφέρθηκε στην κατηγορία Τροφές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος1/8/09, 1:58 μ.μ.

    ψάχνω λευκή μακρύτριχη (peruvian)
    nikos_perrakis@yahoo.gr

    31/7/2009 6:36 μμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος26/8/09, 5:30 μ.μ.

    καλημερα σασ!!! ψαχνω ενα λευκο ινδικο χοιριδο. αν ειμαι τυχερη και υπαρχουν ατομα που να χαριζουν ινδικα χοιριδα, σασ παρακαλω πολυ να μου γραψετε τωρα για να συννενοηθουμε.περιμενω!!!!!!!

    26/8/2009 12:49 μμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αν θες άφησε κάποιο στοιχείο επικοινωνίας όπως το e-mail σου για να σου απαντήσουν!

    Παραποίησα το σχόλιό σου γιατί δεν επιτρέπονται σχόλια αγοραπωλησιών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ψάχνω αρσενικά ινδικά χοιρίδια μέχρι 1,5 -2 μηνών το πολύ. zhnoknetei@gmail.com Ευχαριστώ. Μένω Πετρούπολη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ψάχνω ινδικό χοιρίδιο το πολύ ενός μηνός (όχι άσπρο).
    ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. luciferisinsideus είπε...

    ελιανα,8α ηθελα πολυ ενα μαυρο χοιριδιακι,μηπως εχεις κανενα?δν με ενδιαφερει φυλο,ουτε μηκος μαλλιων.το mail μου:dr.b.s.elli@hotmail.com

    10/9/2009 1:57 μμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος13/9/09, 11:55 μ.μ.

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος13/9/09, 11:56 μ.μ.

    και κατι ακομα πολυ σημαντικο ...ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΔΥΟ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΦΙΛΟΥ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Γεια σε όλους,
    είμαι από Θεσσαλονίκη και έχω ένα θηλυκό πλασματάκι... Επι πολλά χρόνια (από μικρός) έχω ινδικά χοιρίδια αλλά πάντα του ίδιου φύλου. Θέλω επιτέλους να δω όλο το μεγαλείο τους... και να γίνω "παππούς".
    Αν λοιπόν κάποιος έχει έναν εύρωστο αρσενικό και θέλει να τον αποχωριστεί, η μικρή μου σίγουρα θα ήθελε να μοιραστεί μαζί του τον χώρο της...

    Όσο για τα νέα μέλη που πρόκειται να έρθουν, αφού βρήκα εσάς, σίγουρα θα πάνε σε καλά χέρια...!

    Σας ευχαριστώ πολύ!

    Με εκτίμηση στην προσπάθειά σου Valantia,
    Γιάννης (John_Thanas@hotmail.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Τα σχόλια του Γιάννη, της Elianas και της valantias στις 15/9/2009 12:15 πμ, 16/9/2009 5:31 μμ, 16/9/2009 5:35 μμ, 16/9/2009 8:59 μμ, 17/9/2009 5:29 μμ μεταφέρθηκαν στην κατηγορία Ζευγάρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα σχόλια κάποιας κατηγορίας, επιλέξτε την κατηγορία που σας ενδιαφέρει απ' την αρχειοθήκη του forum στα δεξιά. Έπειτα επιλέξτε εγγραφή σε σχόλια ανάρτησης (atom) και ακολουθήστε τις οδηγίες.