Αναμνηστικό forum!!!

Αναμνηστικό forum!!!
Η Λαρού

Κανόνες συγγραφής στο forum:

1.Να διαβάζετε τα υπάρχοντα σχόλια, πριν αναρτήσετε νέα!
2.Να γράφετε τα σχόλιά σας, στην πλησιέστερη κατηγορία!
3.Να γράφετε σχόλια σχετικά με τα κατοικίδια ινδικά χοιρίδια!
4.Να μη γράφετε με κεφαλαία ή με greeklish!
5.Να γράφεται ορθογραφημένα!
6.Να είστε ευγενικοί!
7.Να μην καταχωρείτε σχόλια αγοραπωλησιών!
8.Να μην καταχωρείτε διαφημίσεις!

Πως διαβάζετε τα υπάρχοντα σχόλια:

1.Επιλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει απ' την αρχειοθήκη του forum δεξιά.
2.Το θέμα θα ανοίξει στον κενό χώρο κάτω.
3.Αν πριν τη λέξη καταχωρήσεις υπάρχει ένας αριθμός σημαίνει ότι έχουν αναρτηθεί σχόλια στο θέμα.
4.Μπορείτε να δείτε φωτογραφίες ινδικών χοιριδίων επιλέγοντας το μήνα Δεκέμβριο από τη χρονολογία 2008.

Πως καταχωρείτε τα σχόλιά σας:

1.Επιλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει απ' την αρχειοθήκη του forum δεξιά.
2.Διαβάστε τα προηγούμενα σχόλια και καταχωρείστε τα δικά σας, στον κενό χώρο κάτω από το ανάρτηση σχολίου.
3.Επιλέξτε το όνομα με το οποίο θα υπογράψετε,
απ' τη δυνατότητα υποβολή σχολίου ως.
Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να σχολιάσουν!
4.Κάντε κλικ στο κουμπί καταχώριση σχολίου.
5.Επιλέξτε τη χρονολογία 2009 αν θέλετε να καταχωρήσετε τα στοιχεία σας.

Η διαχειρίστρια:

1.Ως διαχειρίστρια του forum, έχω το δικαίωμα να διορθώσω, να μεταφέρω ή να διαγράψω σχόλιο, αν αυτό δεν συμβαδίζει με τους κανόνες συγγραφής. Οι κανόνες συγγραφής μπορούν να αλλάξουν οποιαδήποτε στιγμή.
2.Έχω το δικαίωμα να εκμεταλευτώ τα σχόλια και τις φωτογραφίες κατ' οποιονδήποτε τρόπο. Τα δικαιώματα της διαχειρίστριας μπορούν να αλλάξουν αποιαδήποτε στιγμή.
3.Τα σχόλια των χρηστών του forum,εκφράζουν τις απόψεις των ιδίων και όχι απαραίτητα τη δική μου.
4.Έχω διαβάσει αρκετά για τα ινδικά χοιρίδια, όμως δεν είμαι ούτε κτηνίατρος, ούτε εκτροφέας, ούτε άλλη ειδικός. Δεν ξέρω να απαντήσω σ' όλες τις ερωτήσεις.
5.Αν συμφωνείτε με τα παραπάνω, χρησιμοποιήστε το forum!

Επίστρωση

Αν έχετε απορίες για την επίστρωση, γράψτε τις εδώ!

21 σχόλια:

  1. Ανώνυμος16/1/09, 3:04 π.μ.

    γεια σου βαλαντια,ειμαι η ελευθερια.και εγω χρησιμοποιω αυτους τους μικρους κυλινδρους,ομως βαζω σε ολο το κλουβι.ετσι μου ειπαν στο pet shop. λες γιαυτο να κατουραει παντου?αν βαλω μονο στις γωνιες θα κατουραει εκει?και στον υπολοιπο πατο του κλουβιου τι εχεις βαλει? μακετουλα?εγω αν βαλω μοκετα θα την κατουραει συνεχεια και δεν γινεται να την αλλαζω και να την πλενω καθε μερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Ελευθερία!

    Τα ινδικά χοιρίδια από τη φύση τους κάνουν την ανάγκη τους σε γωνίες! Δεν έχεις στρογγυλό κλουβί ε;; Γιατί αν έχεις, θα πρέπει να το αλλάξεις! Σε στρογγυλά κλουβιά τα ινδικά χοιρίδια στρεσάρονται!
    Με τον καιρό, τα ινδικά χοιρίδια επιλέγουν τις αγαπημένες τους γωνίες για την ανάγκη τους! Αν όμως αλλάξεις κάτι στη διαρρύθμιση του κλουβιού, οι συνήθειές τους μπορεί να αλλάξουν και πάλι! Αν έχεις αποκτήσει πρόσφατα το ινδικό χοιρίδιο, μπορεί ακόμα να μην έχει εξευρευνήσει καλά το κλουβί του και γι' αυτό μπορεί να τα κάνει όπου να 'ναι!

    Στο υπόλοιπο κλουβί δεν χρησιμοποιώ κάτι άλλο ως επίστρωση! Μόνο τους μικρούς κυλίνδρους στις γωνίες βάζω! Μία μεγάλη χούφτα σε κάθε γωνία!
    ΈΒαζα όμως μία μικρή πετσετούλα για να ανεβαίνει εκεί και να κοιμάται! Δεν την βολεύτηκε όμως και την έβγαλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα. Είμαι καινούργια μαμά ινδικών χοιριδίων και έχω πολλές απορίες. Ευτυχώς που υπάρχετε κι εσείς κι έτσι η ζωή γίνεται ένα κλικ πιο εύκολη.
    Πριν από 3 μέρες απέκτησα ένα αρσενικό ινδικό χοιρίδιο(δώρο του αγοριού μου). Διαβάζοντας λοιπόν όλες τις πληροφορίες που έχετε αναρτήσει σχετικά με τα γλυκήτατα αυτά τρωκτικά, και θέλοντας να του παρέχω ό,τι περνάει από το χέρι μου, πήγα εχθές και αγόρασα και τον αδφερφό του, έτσι ώστε να έχει παρέα. Αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι πως θα πρέπει να διαμορφώσω το κλουβί τους και με τι υλικά για μην το χρησιμοποιούν όλο σαν τουαλέτα. Η επίστρωση που αναφέρετε παραπάνω, τι ακριβώς είναι??? Να σημειωθεί ότι ζω στη Σαντορίνη και όσοι έχουν pet shop δεν έχουν ιδέα από ινδικά χοιρίδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος18/1/09, 8:49 μ.μ.

    prionidia - rokanidia mono gia zoa oxi apo ksilourgo ... .elpizo oti exeis internet (logika )k oti ksereis agglika .kalitera psakse se ksena site gia plirofories i agorase ena poli xrisimo biblio p legete ta pada gia ta indika xoiridia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπερδεύτηκα! Έχουμε δύο Ελευθερίες;
    ;-)

    Αυτό το υλικό που χρησιμοποιώ εγώ και η άλλη Ελευθερία λέγεται cat's best universal! Μοιάζει με μικρά μπεζ κυλινδράκια και το βάζω μόνο στις γωνίες! Μπορείς να το δεις σε μία φωτογραφία του κλουβιού μου στην αρχική σελίδα στην ενότητα φωτογραφίες της Λαρούς και τη συσκευασία του στην ενότητα ενδεικτικές φωτογραφίες προϊόντων για ινδικά χοιρίδια!! Είναι η γαλάζια συσκευασία που δείχνει ένα κοριτσάκι με ζωάκια! Το πουλάνε λίγα Pet Shop! Μπορεί να μην το έχουν στη Σαντορίνη!

    Ένα άλλο προϊόν για επίστρωση είναι το απλό ροκανίδι που θα πρέπει να το απλώνεις σε όλο το κλουβί σε ύψος 3 εκ. περίπου! Και αυτό υπάρχει σε άλλη φωτογραφία του κλουβιού μου στην αρχική σελίδα!

    Με τον καιρό δεν θα χρησιμοποιούν όλο το κλουβί σαν τουαλέτα ότι υλικό επίστρωσης και αν χρησιμοποιήσεις! Μόλις εξερευνήσουν το κλουβί και αρχίσουν να νοιώθουν πιο άνετα θα πηγαίνουν και θα κάνουν την ανάγκη τους στη γωνία! Τα τσισάκια τους σίγουρα! Αλλά μπορεί και τα κακάκια τους! Η δικιά μου τα κάνει όλα σε γωνίες!

    Έχουν τη δυνατότητα να μάθουν να κάνουν τα τσισάκια τους σε μία μόνο γωνία! Αλλά για να το πετύχεις αυτό χρειάζεται αρκετή ενασχόληση και προσοχή! Όποτε βλέπεις να ετοιμάζονται να κάνουν τα τσισάκια τους σε γωνία που δεν θέλεις, πρέπει να τα σηκώνεις και να τα βάζεις σε αυτή που θες! Η δικιά μου χωρίς να έχω ασχοληθεί μ'αυτό, έχει επιλέξει μόνη της την αγαπημένη της! Αλλά κάνει και λίγα στις άλλες!

    Το βιβλίο που προτείνει η Eliana είναι το μόνο που κυκλοφορεί στην Ελλάδα και πρέπει να το αγοράσουν όσοι έχουν ινδικά χοιρίδια και είναι αρχάριοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το βιβλίο το έχω παραγγείλει και περιμένω να έρθει μες στην βδομάδα. Το υλικό αυτό δεν υπάρχει σε κανένα pet shop στη Σαντορίνη. Τους έχω πάρει το συσκευασμένο ροκανίδι για τρωκτικά.Πάντως έχω παρατηρήσει ότόντως χρησιμοποιούν μόνο 2 συγκεκριμένες γωνίες για τουαλέτα και είναι οι 2 συγκεκριμένες γωνίες που χρησιμοποιούν και για τον ύπνο. Είναι φυσιολογικό αυτό??Πριν μου πείτε για το μέγεθος του κλουβιού, να σας προλάβω και να πω ότι σκοπεύω να τους φτιάξω ένα αρκετά μεγάλο. Στο υπάρχων κλουβάκι τους δεν υπάρχει χώρος για σπιτάκια και γι'αυτό δεν τους έχω βάλει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό μάλλον το κάνουν γιατί φοβούνται να πάνε στις άλλες γωνίες! Δεν νοιώθουν ακόμη άνετα! Μία υπόθεση είναι! Δεν ξέρω!
    Το δικό μου στην αρχή που φοβόταν και του είχα ένα κομμάτι χαρτόνι για να κρύβεται από κάτω, κοιμόταν και έκανε την ανάγκη του στο ίδιο σημείο κάτω από το χαρτόνι! Τώρα που έχει ξεθαρέψει κάνει αλλού την ανάγκη του και αλλού κοιμάται! :-)

    Τι μέγεθος έχει το κλουβί σου; Να ξέρεις ότι για δύο ινδικά χοιρίδια το κλουβί πρέπει να είναι το ελάχιστο ένα τετραγωνικό μέτρο!

    http://www.guineapigcages.com/indexmetric.htm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το κλουβάκι τους τώρα είναι 70χ30. Είναι μικρό το ξέρω. Αλλά όχι για πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος21/1/09, 9:08 μ.μ.

    ναι οντως ειμαστε δυο ελευθεριες. λοιπον χθες εκανα το πειραμα¨εβαλα τους κυλινδρους στο μισο κλουβιστο αλλο μισο εβαλα μονο στις γωνιες...και οκ δεν εκανε τα τσισα της εκει που δεν ειχα βαλει κυλινδρους.τα κακακια της ομως τα διασκορπιζει παντου ακομα και μεσα στο μπολ της τροφης της...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπομονή! Θα ανακαλύψει τα σημεία της! Διάβασε και τα σχόλια στην κατηγορία τουαλέτα!

    Ουπς! Τι μπολ τις έχεις; Πάρε της ένα βαθύ μπολ και σταθερό, ώστε να μην ανατρέπεται!

    Και γω στην αρχή της είχα ένα ρηχό, αλλά κατά τη διάρκεια των παιχνιδιών της και των πηδημάτων της και ανακατεύονταν όλα μέσα στο κλουβί και γέμιζε ροκανίδι και ακαθαρσίες το μπολ!

    Άσε που δεν θα χρειάζεται να μεζεύεις τη τροφή από κάτω και θα μένει και η τροφή μέσα στο μπολ όταν χώνει τη μουσούδα της! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος22/1/09, 12:21 π.μ.

    ναι το εχω παρατηρησει αυτο που λες με το μπολ του φαγητου,ειναι ενα ασπρο ξερεις αυτα τα συνηθισμενα που εχουν ζωγραφια ενα χοιριδιακι μεσα.τι μπολ θα μπορουσα να της παρω?ενα πλαστικο βαθυ οπως αυτα που βαζουν την τροφη του σκυλου αλλα πιο μικρο μηπως?το προβλημα ειναι οτι το κλουβι ειναι μικρο και οταν βαζω και το σπιτακι μεσα αν ειναι και το μπολ μεγαλο δεν θα μπορει να κινηθει καθολου.τωρα που τελειωσε η εξεταστικη μου και εχω περισσοτερο χρονο ελευθερο θα της φτιαξω ενα αλλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εγώ της έχω ένα για μικρά σκυλάκια και γατάκια! Ένα γαλάζιο! Φαίνεται λιγάκι σε μία φώτο του κλουβιού!

    Το δικό μου μπολ έχει ύψος 5,5 εκ. και διάμετρο 10 εκ. Θεωρώ ότι αυτές οι διαστάσεις είναι μια χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος22/1/09, 11:59 μ.μ.

    οκ θα το ψαξω,ισως της παρω ενα δευτερο το ιδιο για τα φρουτα και τα λαχανικα της..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος20/2/09, 6:04 μ.μ.

    Χαίρεται! Ειμαι ο Παναγιωτης που χαρίζω και τα τσιτσιμπρίκια μου (δεν ξέρω γιατί δεν τους έχω βγάλει όνοματα :I ).Απο το προηγούμενο Σάββατο άρχισα να χρησιμοποιώ σαν επίστωση κουβερτούλες fleece (φλίς) με 2 πετσέτες απο κάτω. Πρέπει να πώ οτι είναι πολύ καλύτερα όσον αφορά την έλειψη σκόνης ιδίως κατα την αλλαγή σε σχέση με το ροκανίδι που χρησιμοποιούσα για 2 χρόνια...(έχω 2 κλουβιά - διόροφη κατασκευή - 1,2μx0,8μ και ήθελε ένα τετράκιλο ροκανίδι τη βδομάδα..) Επίσης με ένα μικρό σκουπάκι-φαρασάκι απο super market (1€) καθαρίζω και πάνω απο μία φορά τη μέρα τα "στερεά" τους απόβλητα πολύ εύκολα και γρήγορα.
    Το μόνο που πρέπει να βελτιώσω είναι η απομόνωση του χόρτου γιατί δεν βγαίνει με τίποτα απο το φλίς.
    Πάντως πιστεύω οτι αξίζει ειδικά αν έχετε μεγάλο κλουβί και σε χώρο που σκονίζονται έπιπλα τριγύρω...
    Απλά ήθελα να το μοιραστώ γιατί βλέπουμε στα video απο εξωτερικό να χροισιμοποιούν σχεδόν όλοι φλίς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εγώ έχω βολευτεί με το cat's best universal!Είναι μικρά κυλινδράκια πολύ απορροφητικά! Και με το χόρτο δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα! Εξηγώ και παραπάνω!

    Με το φλις είμαι λιγάκι επιφυλακτική! Αν το τρώει;; Ακόμη δεν παραμένει υγρό από τα τσισάκια και δεν μυρίζει; Δεν θέλει συνεχώς πλύσιμο; Πολύ μπελαλίδικο μου κάνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος26/2/09, 4:57 μ.μ.

    Βασικά δεν έχω καταλάβει αν εκτός απο το cat's best universal χρησιμοποιείς και ροκανίδι όπως φαίνεται στις φωτό της Λαρούς.
    Πάντως εγώ χρειάζομαι 2 τετραγωνικά μέτρα επίστρωσης σύνολο και κάθε φορά που άλλαζα το ροκανίδι γινόταν χαμός απο σκόνη.Και όχι μόνο τότε αλλά και τις υπόλοιπες μέρες.
    Και γω ανησυχούσα μήπως τρώνε το φλίς και αν θα έμενε υγρό κτλ αλλά δεν έγινε τίποτα απο αυτά.
    Η αλήθεια είναι οτι χρειάζεται λίγο πιο συχνά άλλαγμα (4-5 μέρες vs ροκανίδι 6-7 μέρες) αλλά κατα τα άλλα είναι σωτήριο και απο οικονομικής άποψης αν έχεις μεγάλο(α) κλουβί(ά).
    Το φλίς μένει σχεδόν στεγνό παρόλο που οι πετσέτες απο κάτω μπορεί σε μερικά σημεία να είναι βρεγμένες.
    Πάντως θέλω να βρώ το cat's... και να δοκιμάσω να βάλω και τέτοιο σε γωνίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Οι φώτο με το ροκανίδι στο κλουβί είναι πολύ παλιές! Υπάρχουν όμως και πιο πρόσφατες που φαίνονται λιγάκι τα κυλινδράκια!

    Το ροκανίδι είναι σκέτη ταλαιπωρία! Και για το ζώο και για τον ιδιοκτήτη! Ξέρω!

    Εγώ αλλάζω κάθε μέρα τη λερωμένη επίστρωση και κάνω γενική καθαριότητα κάθε 4 μέρες περίπου! ;-) Χρησιμοποιώ το φαρασάκι που λες για να μαζεύω τα λερωμένα κυλινδράκια! Αυτά όταν κάνει πάνω τους τα τσισάκια του γίνονται βρεγμένη σταθεροποιημένη σκόνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος24/3/09, 11:51 μ.μ.

    Γεια σας πηρα τον μπομπο και τα κανει παντου του εβαλα τα κυλινδρακια τα εβαλα στη μια γωνια στην αλλη γωνια του εβαλα μια πετσετουλα να καθεται οπως και κανει αλλα τα κανει παντου,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γεια!

    Τα κυλινδράκια να τα βάζεις σε ΟΛΕΣ τις γωνίες του κλουβιού!
    Τα ινδικά χοιρίδια προτιμούν τις γωνίες για τις ανάγκες τους!
    Με τον καιρό, μπορεί να δείξουν προτίμηση σε κάποια συγκεκριμένη γωνία, μπορεί και όχι!
    Αν θέλεις να τις κάνει σε ένα και μόνο σημείο, πρέπει να το εκπαιδεύσεις!
    Τώρα τα κάνει όπου να 'ναι γιατί μπορεί να μην έχει συνηθίσει ακόμα το κλουβάκι του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος8/4/09, 11:27 π.μ.

    Εγώ της έχω βάλει πριονίδι αυτά τα κυλινδράκια δεν καταλαβαίνω τι είναι και άμα είναι τόσο χρησιμα όσο το πριονίδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τα κυλινδράκια χρησιμεύουν ως επίστρωση, όπως και το ροκανίδι!

    Το ροκανίδι είναι πιο φθηνό και πιο μαλακό!
    Τα κυλινδράκια όμως έχουν άλλα θετικά!
    Δεν έχουν σκόνη που μπορεί να προκαλέσει αναπνευστικά προβλήματα(φτέρνισμα)στα ινδικά χοιρίδια και δεν διασκορπίζονται γύρω από το κλουβί κατά τη κίνηση των ινδικών χοιριδίων!
    Ακόμα είναι πιο απορροφητικά! Διάβασε και τα πιο πάνω σχόλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα σχόλια κάποιας κατηγορίας, επιλέξτε την κατηγορία που σας ενδιαφέρει απ' την αρχειοθήκη του forum στα δεξιά. Έπειτα επιλέξτε εγγραφή σε σχόλια ανάρτησης (atom) και ακολουθήστε τις οδηγίες.